Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

23 Aralık 2011 Cuma

BENDE Kİ ; ENTELEKTÜEL MAÇO, PEKİ YA SİZDE Kİ

      Ansızın taktımı takar derler ya vaziyet aynen budur. Şuan yeni bir yapılanma içinde. Yalnız olmadığını düşünüyor ve bunu kanıtlamak için çalışmalara başladı.

     Kısaca bir üstünden geçmem gerekirse kimi zaman ojenin rengine,göz kalemine,lip glossa,çorabın rengine,topuk boyuna,yani çok eften püften şeylere takılır. Acaba diyorum ''Bu adam bana hiç karışmıyor,ohhh rahatıma bakayım'' dememem için mi böyle yapıyor. Henüz kestiremedim. Çoğu zaman komik gelir bana  bu halleri. Güler eğlenirim. Henüz aramızda bu mevzulardan dolayı bir anlaşmazlık oluşmadı. Bir şekilde hallettik :)

     Yakın tarihte kayınvalidemi ziyarete gittiğimizde eşim '' ben kendimi entelektüel maço olarak tanımlıyorum '' dedi. Kayınvalidem şiddetli bir biçimde karşı çıkıyor ''sen maço değilsin,kabul etmiyorum,olamazsın '' diye eşimi geri püskürttü. Aralarında kendilerince takıldılar birbirlerine. Ama ben eşime katılıyorum ve yaşıyorum.
    
     Eşim reklam ajansında metin yazarlığı yapıyor. Burda yazdıklarıma da olabildiğince dikkat ediyorum çünkü yanlışlarımı buluyorum biliyorum. Farklı senaryo gruplarında ve ajanslar da çalışmış bir metin yazarı.Şuanda da yazılarının yayınlandığı bir site var. İlişkimize, yaşadıklarımıza onun gözünden de bakma fırsatı doğuyor bana. Kendi iç dünyasını ister istemez keşfediyorum bu sayede. Kurduğum her cümleden bi'şey bulup çıkarıyor ve bi'şeyler karalıyor.Keyifli yönleri elbette var. Ama bi de bu sefer ne yazdı acaba korkusu da yaşamıyor değilim.

      Çalışma arkadaşı eşimle ilgili olarak bir çalışma yapmış. Ben çok beğendim. Keşke benimde fotoğraflarımın üzerinde böyle oynamalar yapılabilse. Steve Jobs 'un unutulmayacak pozunu birde eşimin üstünde görün istedim. Bu düzenlemeyi baz alarak ilerde karizmatik biri olucak diye düşünmeden de edemiyorum. Acilen Ajda Pekkan moduna geçmem lazım.


     Keyifli ve espirili yazıları için , Ben Evli Bir Erkeğim
     Facebook , Face/ EntelektuelMaco
     Twitter, EntelektuelMaco

Bende ki bu.Ya sizde ki.


   
   



4 yorum:

Dylana Suarez dedi ki...

Super lovely blog!


xoxo,

colormenana.blogspot.com

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

:) thank you

Ozge Aybek Corduk dedi ki...

:) bende ki maço maço oluyor sanırım. oje rengi yerine tırnak boyu ve törpü şekli, topuk boyutu- çorap rengi- etek boyu yerine beni masum mu göstermiş seksi mi?.. hatta vazgeçiyorum, bende ki maço maço maço oluyor galiba:-/
yüreğine sağlık:-*

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

maço maço ve hatta maço maço maço tanımlamasıda gayet hoş. Bundan epey malzeme çıkar. Ve seni görmek harika.