Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

26 Aralık 2011 Pazartesi

Bir İstanbul Klasiği

                                    
Sabah işe gidebilmek bu şehirde öyle zor ki. Normal şartlarda ( ki henüz kendisiyle müşerref olamadım) evimle iş yerimin arası maksimum 20 dakika sürer. Fakat sabah trafiğinde 45 dakikada varabildiğim zaman şükrediyorum. Bazı sabahlar tüm enerjimi trafikte harcıyorum ve bana hiç bi’şey kalmıyor. Bide karşıya geçmek durumda kalsam acaba ne hale gelirim. Kolay değil kıta geçiyorsunuz :) 


Kıta değiştirmenin en keyifli tarafı ise vapuru kullanmak. Eğer Avrupa Yakasına geçecek isem tercihim hep vapurdan yanadır. Bütün karmaşadan birden bire sıyrılırsınız. Kadıköy’ün havasını solumak da ayrı güzel tabi. Zaman varsa iskele de sosisli sandviç yemek harika oluyor. En sevdiğim sahnede vapura yetişmek için koşuşan insanlar. Bazen bende onlardan biri oluyorum.


Martı = Vapur kovalayan :))




 Hava güzel  ve yan balkonlarda müsait ise tüm sıkıntınızı yarım saatlik sürede unutuyorsunuz.  Eşimle birkaç defa sadece vapura binmek için evden çıktığımızı bilirim. Bu arada eşim  her gün vapurla işine gidiyor J Gene de bıkmamış. Dünyanın  en  güzel yolculuğu diye tanımlıyor. Gerçekten de öyle. Hava bir anda temizleniyor. Ses kirliliği azalıyor. Bir huzur çörekleniyor içinize. Vapur kalabalık olsa da kimse bunalmıyor. Bir de şansınıza yeni vapur geldiyse keyfinizi hiç bi’şey kaçıramaz. Çay,simit olmazsa olmazlardan. Ben pek simit tüketmiyorum. Sevmediğimden değil martılara yetiştiremiyorum.  Kimisi havada kapıyor, kimisi hiç yiyemiyor. Üzülüyorum. Fakat çay içmediğim vapur yolculuğum nadirdir. Çay içemediysem fotoğraf çekmekle epey oyalanmışımdır ve ona zaman kalmamıştır. Yakın zamanda Kadıköy’den Kabataş’a geçiyordum. Servis personeli bir bey,hatta amca  ‘’ yeter yoruldun artık sana çay yakışır ‘’ diyip yanıma bir bardak çayı bırakıp gitti.
                                                                              Vapur kovalayan sürüsü :))

Bana da bardağın kenarına 1,5 lira bırakmak düştü. Bu arada çay 1,25. O derece ucuz. Ve hiç bir kafenin manzarası bu kadar güzel değil. Belediye personeli ve garantisi altında her şey. Özel sektöre asla devretmesinler çay zevkimize balta vurmasınlar diye de eklemek istiyorum. En kıymetli örneğine Ulus Park’ın da rastlanmanız mümkün. Çay 6 lira. Bebek’te, Emirgan’da bile böyle insafsızlık yok. Neyse bu ayrı bir rahmet konusu. İstedim ki bu sabahki yorgunluğumu atayım buraya güzel birkaç fotoğraf ekleyeyim. İstanbul’u özleyeniniz varsa azcık hasret gidersin .Moralimiz düzelsin.




Arrive Derchi (bu da çok özlediğim dostumun kulaklarını çınlatmam olarak kayıtlara geçsin)
Sevgiler.
 Bu da eşimin kadrajında ben.Tek bir fotoğraf karesiyle 2009 yılına gittim.

14 yorum:

aysun dedi ki...

Farkındalık. Evet senin bloğun için söyleyebileceğim kelime bu.Farketmek lazım bütünlüğü, ahengi ve anlatmak... İatanbulu çok özledim cidden çok iyi geldi bu kareler insanın biran önce İstanbulda olası geliyor.Çay simit deniz İstanbul ve senin yorumun birbirine yakışır şekilde. Teşekkürler İstanbul manzaraları için:) sevgimle kal :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Gurur okşayan bir yorum oldu.Çok teşekkürler.Daha fazlasını da paylaşacağım ilerleyen zamanlarda. Ufak İstanbul turlarında görüşmek dileğiyle.Buralarda ol.

Lunapark Queen dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar, içim açıldı gerçekten :) Hoş bir blogunuz var..
Ben de sizi bloguma bekliyorumm, yorumlarınızı da beklierim :))

http://lunaparkqueen.blogspot.com

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Yorumunuzla beraber blogunuzu keşfetme fırsatı buldum.Çok beğendim. Yorum yazmakla ne iyi ettiniz.Yoksa mümkün değil hepsine ulaşmak. Fotoğraf çekmek meditasyona dönüştü bende.Beğenilmesi de çok mutluluk verici.

kozmetikperisi dedi ki...

Fotoğraflar çok güzel:)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Teşekkür ederim. Fotoğraflarla ilgili yorumlar benim için o kadar kıymetli ki.Bendeki etkisini tahmin bile edemezsiniz. Ve daha yeni başlıyoruz :)))

Grace dedi ki...

fotograflar cok guzel bır de boyutları ayarlasan mukemmel olurdu :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Grace teşekkür ederim.Zilyon tane fotoğraf çekip işe yarar sayılı fotoğrafa ulaşmak çok acı olsada,keyifle çekmeye devam ediyorum. Bazılarını orjinal boyutunda ekledim.Fotoğrafların üstüne tıklayınca büyük hallerini rahatlıkla görebilirsin.

meryemce dedi ki...

beklenen yansımalar. cok guzel bır akıl ıyı fıkırler ve tabıkın essız bır sehırrr ama senın parmak uclarında super olmus ozlemısım ıstanbulu bunu hatırlattıgın ıcın tesekur ederımmm aklına fıkrıne saglık devamını beklerızzzzz:)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

haahhaha Meryemitom.Seni görmek harika. İl sınırlarının içerisine de BEKLERİM...

jessica dedi ki...

really cool pictures!!


http://thisisenglandye.blogspot.com/

THE DIVINITUS dedi ki...

good pictures.

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Jessica,thank you :))

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

THE DIVINITUS, thanks :)