Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

22 Aralık 2011 Perşembe

Bir itiraf :))

Evden çıkarken usb belleği evin bir yerlerinde unuttum.Ve post hazırlayamıyorum :(

Yarın nur topu gibi bir projemiz daha olucak.
Siz anılarınızı nasıl biriktirirsiniz bilmem ama ben en anlamsız objeyi bile anlamlı hale getirebilme gibi bir yeteneğe sahibim.
Siz kahve aşkımla oyalana durun bi taraftan da meraklanın istedim.Yarın bize lazım olan temel üç malzememiz var.

Gerisini evdeki eşyalardan temin edeceğiz.
Haaa bi de şeffaf oje ve bir asetatlı kalem de olsa fena olmaz.

Dıy ya da değil onu da sizin yorumunuza bırakıcam.

Silikon tabancasız afilli hareketler arifesindeyiz. Hazır mısınız :)

8 yorum:

FidoLand dedi ki...

en anlamsız objeyi bile anlamlı hale getirebilme yeneteği ne güzel bir yetenektir!!yarınki proje merakla beklenir o zaman :)

www.fido-land.blogspot.com

fashion meets art dedi ki...

Hello, can I invite you to my giveaway?

You can win Chanel polish and a golden Asos steel necklace.
Lovely Greets
Maren Anita


Please have a look at my Holiday GIVEAWAY:

CHANEL POLISH and ASOS NECKLACE

Modafobik dedi ki...

Hazırıııız :))

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

FidoLand bazen iyi cümleler kuruyorum sanırım :))) Çalışıyorum şimdiden yarın mahçup olmamam gerek.

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Modafobik ,bende hazırlanıyorum şuan :))

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

fashion meets art , Hi :)
That's very kind of you. I visited your blog. very cute.
Bye

Fashion Cappuccino dedi ki...

Beautiful! I really like the white dress that Alexa Chung is wearing below! xoxooxo

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Fashion Cappocino ,
Hi :))
I want to dress in white