Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

19 Aralık 2011 Pazartesi

Okunası şeyler...Ev halleri..

Kediler...Seveni kadar sevmeyini de epey boldur.Kediler içinde öyle sizi ya severler,ya da sevmezler.O isterse onu sevebilirsiniz o istemezse dokundurmaz kendine.Gururludur,otoriterdir...
Şu an evimizde Kötü Kedi Şerafettin fırtınası esiyor.Tüyap kitap fuarından serinin beş yayınını da almıştık.Yeniden düzenlenmiş ve kitap haline getirilmiş.Ben bu halini çok sevdim.Vakti zamanında kaçırdığın ne varsa hepsi tas tamam peşi sıra içinde.Kadıköy'de kitap sahaflarının tezgahlarına girmeyi başarmış ender karikatürlerden.O ki Şerafettin sevmeyeni yok,o bir cihangir kedisi,eee daha ne olsun.


Çizer: Bülent Üstün

Kim sever kim sevmez karışamam elbet ama ben bu minikleri alıp çantama atasım geldi.



Siyah,beyaz ya da tekir fark etmez uğursuzluk kötü düşüncede saklıdır.Sevmiyorsanız bile eziyet etmeyin, ettirmeyin.Eğer bir semtte,bir sokakta kediler sizden kaçıyor ise;bence sizde ordan hemen kaçın.Demek ki hayvanlara kötü davrananlar var. Savunmasız, ufacık hayvanlara zarar verenler size,ailenize ve çoçuklarınıza da zarar verir.


Bence tıpkı birini sevmek gibi hayvanları sevmek de yüce gönüllü olduğumuzun göstergesidir.

Hiç yorum yok: