Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

1 Ocak 2012 Pazar

Gelen Gideni Aratmasın.2012 İyiliklerin Başlangıcı Olsun.

Her yeni yıl yeni heyecanlarla gelir hayatımıza. Neler olacağını hiç bilemeyiz sadece iyi ve güzel dilekler dileriz. Bu yıl içimden bir dilek geçirmediğimi fark ettim. İlk dakikalarda eşime sarıldım, misafirlerimize güzel dileklerde bulundum. Herkes için önce sağlık diledim.


Evimde güzel,neşeli,sohbetli sıcacık bir akşam geçirdim. Çok sevdiğimiz iki dostumuz yanımızdaydı. Hem 2011'e güzel bir veda, hem 2012'ye güzel bir başlangıç yapmış olduk. Evimize çok yakın olması sebebiyle 2012'nin ilk dakikalarında Bağdat Caddesindeydik. Cadde hem neşeli hem sakindi. Trafiği ise diğer tüm günlerden farksızdı. Trafikte fazla zaman kaybetmeden hemen kendimizi ışıl ışıl o güzel caddeye attık. Hafif yağmur da atıştıyordu fakat güzel bir yağmurdu. İnsanı çileden çıkaran yağmurlardan değil. Yağmur ve etraftan yükselen melodiler eşliğinde kısa ama keyifli bir gezinti yaptık ve tekrar eve dönüp kaldığımız yerden devam ettik.
Cadde gezileri haftaiçi  iş çıkışında eşimle bana terapi gibi gelir. Caddebostan'dan Bostancıya doğru yürürüz. Yaz akşamlarında ise Bostancıdan Caddebostan sahili boyunca bisiklete bineriz. Aklınızda bulunsun deniz otobüslerinin bittiği ve sahil bölümün başladığı yerde bisiklet kiralama imkanınız var. Ve fiyatı çok cüzzi. Büyükada ile kıyaslanamaz bile. Çalışma temposunun içinde güzel molalar bizim kurtarıcımız. Bizim için en güzel aktif dinlenme cadde yürüyüşü. Karnımız ne kadar tok olursa olsun Kristal Büfe'ye uğrar bi'şeyler atıştırırız.
2012'de de bunları yaparak geçirmek istiyorum. Ve 2012'ye fazla anlam yüklemeden yaşamayı düşünüyorum. Beklentimi küçük tutuyorum ki hayal kırıklığım yüreğimi aşmasın :)) Benim açımdan herşey yolunda.
Peki ya geride kalanlar. Mesala; ülkemin geleceği, kaybedilen insanlığın akibeti ne olacak. Artık ülkemde kadınlar incitilmesin, askerlerimiz şehit olmasın , hayvanlar katledilmesin istiyorum. Ne yazık ki, Ankara'da görmediğim bir çok yanlışı İstanbul'da görüyorum. Yazık bu şehire. Gerçekten üzülüyorum. Bütün çirkinlikler bizden benden uzak dursun. Ve 2012 sen öyle güzel ol ki geride bıraktıklarını anmayalım bile. Sen bize şans,iyilik ve umutla gel.  

Bu arada tabu'nun güzel tatlı mor kuklasıyla beraber size iyi yıllar dileriz.Salonumlada çok uyumlu oldu kendisi.

Değirmenin enfes çam pastasıda harikaymış. Yapanın ellerine sağlık.



                                                   '' GÜZEL BİR YIL DİLEĞİYLE ''




6 yorum:

Demet / Demetoloji dedi ki...

Mutlu yıllar canım! Pasta da çok güzel görünüyor gerçekten :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Teşekkürler Demetcim. Hepimize iyi yıllar. Kesinlikle çok lezzetliydi.

Lucija dedi ki...

I think your blog is adorable and your photos are beautiful. I'm in love, totally!!
Happy NY!!, you got yourself a new follower!!

XO,
Lucija
WLL

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Hi Lucija,
Thanks for the comment.Happy new year.

MadamB Fashion dedi ki...

Sanada mutlu bir yıl olsun :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Teşekkürler ve hoşgeldin.Hep beraber mutlu bir yıl dileğiyle.