Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

19 Ocak 2012 Perşembe

M.Ö. - M.S. ve Portakal Sorunsalı



Fotoğraf kaynak

Nedir arkadaş bu başlığın amacı diye sorgulamanıza sebep olmadan kısaca anlatacağım. Hemen hemen hepimizin evinde katı meyve sıkacağı var. Kimimiz hevesten,kimimiz ise ihtiyaçtan alıyor. İhtiyaç nasıl oluşur şöyle ki bebeğinize çocuğunuza taze taze meyve suyu içirme arzusuyla yanıp tutuşabilirsiniz.Ki eşim ve bende ileriyi düşünerekten bir yıl önce yani evlenirken böyle bir yatırım da bulunduk J

Gel zaman git zaman bu katı meyve sıkacağı başımıza dert olmaya başladı. Kilolarca meyveyi marketten taşı,yıka,soy,sık,posalarını temizle,lavabo tıkanmasın diye dikkatli ol..falan derken iş yavaş yavaş çığırından çıktı.Ve meyve sıkacağı mutfağın ücra köşelerinden birinde kendine bir yer buldu ve inzivaya çekildi. Malum mevsim kış. Pazar kahvaltılarımıza misafirlerimizde eşlik etmeye başladı. Ee bide hastalık var. Bol c vitamini en iyi ilaç.Böyle böyle derken tekrar meyve sıkacağımızı hayata döndürdük. Tabi temizlik işi hala bir sıkıntı. Ben oflaya puflaya bu işi hallediyorum. Yahu eşimin eline bıçak bile yakışmıyor. Kesecek parmaklarını diye ödüm kopuyor. Aslında hata bende yapamıyor,edemiyor diye peşinde dolanıp duruyorum.Aslında bırakınca yapabiliyormuş. İlk kez geçenlerde hasta yatarken gecenin 11'inde mutfaktan gelen seslerin ardından bu deneyimi bizzat kendisi yaşadı. Biraz uzun sürüyor o ayrı. Bu mevzu aramızda inanılmaz derecede eğlenceli bir hal almaya başladı. Bu pazar günü iki sürahi meyve sıktık. Bu da yaklaşık 5kilo portakal,5-6 adet elma,1,5 kilo mandalina ve 4-5 adet havuç demek.
Eşimde bu haftaki YAZISINDA bundan bahsetmiş. Bi de ondan okuyun istedim.
Futbol ve portakal hiç böyle uyumlu olmamıştı.
"Futbolcular hat-trick yaparken, kadınlar ise hep trip yapar. Neden çünkü erkekler maç izler. Ama şunun bilinmesi gerekir ki bir erkeğin hayatı, M.Ö. (Maçtan Önce) ve M.S. (Maçtan Sonra) olmak üzere ikiye ayrılır. Maç anında ise erkek için hayat durur."

4 yorum:

 Stil Direktörü  dedi ki...

Futbol ve portakal hiç böyle uyumlu olmamıştı.

haha çılgınsın yerim nana seni .)
kızım yorumlardan kelime onayını hayır yaspana delirtme adamı çile lan bu bize .)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Ben hiç istermiyim zorluk çıkarayım.Bi bulsam o ayarı canına okuyacamda.Henüz bulamadım.

 Stil Direktörü  dedi ki...

Bebem olmadı maillerimde cebim yazıo alo de pc aç yaparız yarın mucx

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Başardım sanırım. Başka sorular için ararım elbette. Hemde hatır sormak mahiyetiyle. öpücüklerimle