Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

26 Ocak 2012 Perşembe

Ne İzlesek - BRIDESMAIDS

Sıkıcı kış akşamlarında evde yapılabilecek en harika program evde film izlemek. Zaten o lcd televizyonlara,dvd oynatıcılara onlarca para döküyoruz.Yok hd olsun,ses sistemi de alalım..ufak bir sinema kuruyoruz evlerimize.Oturup mis gibi evde izleyelim filmimizi. Ki bi de benim gibi dizi izlemeyen biri iseniz eve dvd kesinlikle şart. Doritos alaturkayıda açarım, üşenmezsem mısır patlatırım keyifle izlerim filmimi. Gerçi eve filmleri almak eşimin görevi.Yani tamamen doğal bir biçimde ona yükledim ben bu işi :)))  Tercihlerinden dolayıda kendisini burdan tebrik ediyorum. Bazen şikayetçide olmuyor değil. Sana film yetiştiremiyorum demeye başladı. Evdeki filmleri dolaplara ,çekmecelere sığdıramaz olduk. Bazıları arşivlik elbette. Fakat çoğunu arkadaşlarımıza dağıtıyoruz.


En son izlediğim(iz) filmlerden biri Bridesmaids. Dvdyi keyifle kapattıran bir film. Bazı filmler vardır ki dvdyi keyifle kapatamazsınız.Şükür bitti bile dedirtmez. O derece iğrençtir.
Nedimeler ise ; eğlenceli,keyifli hatta biraz romantik özünde güzel ve komik bir film. Çok güldüğüm  birkaç sahne var. Biri gelinlik seçimi sahnesi (akıllara zarar bir sahne) diğeride Annie'nin trafik polisinin dikkatini çekmek için arabada yaptıkları.Bu iki sahne çok keyifli. Mutlu sonlu bir film. Ve Annie'ye gelen parti davetiyesi kesinlikle herkesi etkilecek yaratıcı.Bazı beyinler nasılda çalışıyor  :))
Kısacası efendim bu filmi izleyebilirsiniz.Ben kefilim.


2 yorum:

 Stil Direktörü  dedi ki...

Ben çok sevdim filmi sana önerim the helpi de izle kuzum bu arada sana cevaben ahahahah kediye hasret olayına koptum .) Ya gör iguana besleyen var lan evinde daha bombası bizim evde Eda besleyen var ahahahhahahahhahahah .OOO Hee o t-shirt satıldı bebem stilpazari.com'da ulen sen diyince şimdi keşke satmasaydım dedim bak ./

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

O filmi bulmak için araştırmalara başladım.
Satılır elbet kapılası bir parçaydı çünkü :))Keşke satmasaymışsın. Geçen facebookta bir video izledim evde bişey besliyorlar ama ben o hayvanı tanımıyorum bile. Ulan milletin evcil hayvanlarıda egzantrik,ben hala kedi peşinde o gün doink yaptı bende. Her evde bitane Edi olmalı,ben isterim şahsen. Ayrıca siteye sık sık bakıyorum. Ve hala bakıyorum yani.... Yetkililere duyrulur :)))))