Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

10 Ocak 2012 Salı

PAÇİ : Bir Karadeniz Komedisi


Temsilinin başladığı günden beri gitmek için can attığımız bir oyun vardı. PAÇİ : Bir Karadeniz Komedisi…

Yakın bir zamanda İstanbul Halk Tiyatrosu tarafından sahneye konulan oyunu izleme fırsatımız oldu. Daha doğrusu davet edildik.  Hazır oyunun yazarı arkadaşımızken  ve  istemeden de olsa ertelediğimiz bu  programı gerçekleştirmemiz gerekiyordu.  Burak’tan gelen telefonla kendimizi  iş çıkışı Kozzy AVM’nin içinde bulunan Kozyatağı Kültür Merkezinde bulduk.  Burak, eşimin çok samimi arkadaşı. Bende arada kaynıyorum anlayacağınız.

Oyunun yazarı Burak Akyüz. Yöneten Kemal Başar. Erkan Can ve Neslihan Yeldan başrolde.  Fehmi Karaarslan , Murat Taşkent,Faruk Akgören,Tuğçe Güleç ve Nazif Uğur Tan’ın da sahnede göz doldurduğunu da unutmamak gerek.

Paçi ;  eğlenceli  ve komik bir oyundu.  Ama bir derdi de vardı.  Karadeniz’de ki kıyım gerçeğini görmezden gelen  herkese, hepimize bir göndermesi vardı.  İzleyicilere orda bişeyler oldu /oluyor fark etmediniz mi  dedi. Salondan çıkan herkes  yarım gülümsemesiyle düşüncelere daldı.

Biz Burak’ın yanındaydık ve sahneye oradan baktık. Oyunun sonunda bize sorduğu tek soru ‘’Derdimi Anlatabildim mi ?’’ idi. Kendi adıma evet.

Eğer  bu aralar programınızda tiyatro varsa. Tercihiniz Paçi’den yana olsun. Şimdiden iyi seyirler.

                                                          İmzalı tanıtım kartlarımız anı kutumuzdaki yerini aldı.

Burak'ın  facebook sayfasıda var.

Oyun programlarını İstanbul Halk Tiyatrosu'nun internet sayfasını ziyaret ederek rahatça takip edebilirsiniz.

2 yorum:

zeys dedi ki...

bu oyunu duymustum bende gıtmek kısmet olmadı..

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Genel olarak eleştirileri olumlu olan bir oyun. Bide Burak bizim için çok kıymetli olduğundan mı bilmiyorum biz çok sevdik. Ve gerçekten güldük. Tavsiyem de ısrarlıyım. Yalnız temsillerin sayısında azalma oldu :(( Sebebi de oyuncuların dizi projeleri.