Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

5 Ocak 2012 Perşembe

= = = Yılın İlk Sendromu = = =


Bugün işe gelirken – kat katta giyinmişim bi de bunalmışım- içime bi hüzün çöktü. Kendimi başka bir şehrin sabahında bulmak istedim.. Şuan güneşin ısıtabildiği toplarda olmak istedim. Sonra bu düşüncede nerden geldi aklıma diye kurcalamaya başladım kendimi. Bedenim yeni bir tatil istiyordu sanırım. Haftalardır üstümde biriken yorgunluğu atmam lazımdı. Ailemden uzaktaydım,en yakın arkadaşlarımdan başka bi şehirdeyim. Hava soğuktu vs..vs.. Artık daha az mı konuşur oldum. Yoksa ben zaten az mı konuşurdum bide bunu tarttım. Dostlarımın izlerini yokladım sonra. Ankara’da iş çıkışlarında kızlarla buluşup yemeğe giderdik, kahve içer, sohbet ederdik. 





Mesela ben iş hayatımın hiçbir döneminde pazartesi sendromu yaşamadım. Bu bitmeyen kavgayı tüm haftaya yaymayı başardım J Cumartesileri telefonun alarmı çaldığında –eşim işe gidiyor çünkü- işe gideceğim zannedip korkan ben, eşimin evden çıkmasıyla ve evdeki elektronik aletlerin de yardımıyla ev hanımı moduna geçiyorum. Sabah 09:00 itibariyle 3 -4 saat sürecek bir maraton başlıyor böylece.

Ama bunca lafın sonunda asıl sorunuma gelelim.

Bu aralar yapmak istediğim ya da tekrarlamak istediğim şeyler var.



Mail yerine mektup yazdığım dostumun mektubu cevaplamak, hafta içi işten kaytarmak, Kadıköy’de dolaşmak, Moda’ya çıkmak gibi. Ya da Sarıyer sahilinden başlayıp Arnavutköy hatta Emirgan'a kadar tabanlarımı zorlayarak yürümek. Büyükada'ya gitmek ve İstanbul’a ordan bakmak istiyorum.
 Hatta ve hatta zeytin ağaçlarının sıralandığı yollardan geçip Ege'ye,Güney'e ulaşmak. Parlayan denizi kısık gözlerle izlemek istiyorum.

Yolda bir şarkı mırıldanmak....
                                        Şarkının orjinali Bulutsuzluk Özlemine aittir.Onlardan da dinlemenizi öneririm.

Bu aralar ben izlerin peşindeyim. Anıların,şehirlerin,anların vs..

Kullandığım fotoğraflar dijital makina ürünüdür. Görüntü kirliliği için kusura bakmayın :))
Nikonuma kavuşalı pek fazla olmadı.

8 yorum:

aysun dedi ki...

Özlem,hüzün,eğlence, ev ,iş,eş,cumartesi her şey var gene güzel bi yazı :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Keyif verebildiyse ne mutlu bana. Teşekkür ederim.

sezince dedi ki...

canım canancım blogunu çok beğendım yazılar resımler çok hoş...

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Sezincim merhaba.Yalnız bırakmadığın ve güzel yorumun için teşekkür ederim.

Bilun ŞEN dedi ki...

Aynı hayaller peşindeyim :) Yazı da, fotoğraflar da aldı götürdü beni..

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Sıcak havayı,parlayan güneşi her daim özleyenlerdenim. Benim gibileri görmek mutluluk verici.

Aslı dedi ki...

Sonbahar-kış insanıyım yazı yaşarken tüm enerjimi götürür ve derimki nolur kış gelsin. Sonra bu fotografları görürüm ah derim. Yinede ben yazın sadece aydınlıgını ve fotograflarını seviyorum sanırım :)

Ayrıca fotograflar çok güzel..

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Aslında bende bahar insanıyım.Ya da Ankara yazına alışkınım diyeyim. 24yıl sonra yeni bir şehir yeni iklim,bünyem yadırgıyor zaman zaman. Sonbaharda yapraklar kızarsın,ilkbaharda ağaçlar beyaz çiçek dolsun severim.Parlak güneşin berrak gökyüzüsünü seviyorum. Karın yeri tabiki ayrı :))