Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

28 Şubat 2012 Salı

Biraz İçimiz Isınsın

Geçtiğimiz günlerde tüm dünya tarafından büyük bir şevkle Sevgililer Günü kutlandı. Ben de en hoşundan nasibimi almıştım. Bunuda ufak bir yazıyla paylaşmıştım. Bu özel günde yaratıcılık çok önemliydi. Coca Cola'da bunu gerçekleştirmiş. Bu videoya malzeme olan herkesi kutluyorum. Hepsi de çok sevimliler. Soğuk ve karlı bir İstanbul gününde biraz içimiz ısınsın istedim. Buyrun izleyelim..

                                                                  Mutluluk Makinası

2 yorum:

Evy dedi ki...

COk guzel!!
http://maffionista.blogspot.com/

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Evy, bencede. Hemde sıcacık.