Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

11 Şubat 2012 Cumartesi

Bu Aralar Kafama Taktıklarım

     Mesela ben taç asla takamam.Şakaklarımı sıkar da sıkar, kaşındırır,rahatsız eder.Sinirime dokunur bu taç mevzusu.Toka da takmam mecbur kalmadıkça. Onu takamadığımdan değil lüzumlu görmediğimden :)) Lastik toka bile taksam saçımdan kayar düşer. O da sinirime dokunuyor. Okul yıllarımda bile salkım saçak dolaşırdım. Annemin ilk okulda saçıma binbir özenle taktığı tüm kurdelaları gün içinde koşup oynarken kaybederdim.
     Taç ve toka dışında kafama takabildiklerimden biri ise şapka. Farkılı farklı renlerde,şekillerde olan şapkalara bayılırım.
Bu aralar kafama bunları takıyorum :)))



                              Bazen de tuhaflaşıp aynı şapkanın iki farkılı rengini alabiliyorum.



Aslında bu ikiliyi eşim için almıştım.Kullanmam da hiç bir sakınca görmüyorum. Kenarlarından azıcık daraltınca benim için alınmışlar gibi.

Ve bu ikilide emektar şapkalarım.
Siz bu yayını kurcalarken ben büyük ihtimalle -tabii hava tuhaflaşmaz ve yağışsız olursa -  Galata sokaklarında dolaşıyor olacağım. Belki de başka şapkalarla dönerim.Tam bi öngörü yapamasam bol fotoğrafla döneceğimi söyleyebilirim.

2 yorum:

Demet / Demetoloji dedi ki...

:) Ben de pek taç takamam, aslında çok tacım var ama bir-iki saat gösteriş için sadece :)) Sonra başım ağrır, fırlatır, atarım :D Toka takarım ama *-* Taç yerine de saç bantları ideal sanırım... Şapka da çok severim amaaa benimki gibi saçların şeklini bozduğu için takarsam gün boyu çıkarmam :D Senin de şapkaların çok cici imiş, bir şeyin farklı renklerini alma konusunda ise yalnız değilsin canım ;) Sana iyi gezmeler... Fotoğraflarını bekliyor olacağım :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Saçlarım düzlüğün doruklarında gezindiği için bende şapka pek sorun olmuyor. Saçlarımın fazla düz olması yeterince büyük bir problem zaten :))) Bir kaç kare fotoğraf var ama planlarımdaki gibi değil. Hava pek söylendiği gibi sıcak değildi bende rotamı başka tarafa çevirmek durumunda kaldım :)))