Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

14 Şubat 2012 Salı

Bugün Sevgililer Günüymüş.Hadi Kutlayalım :))

       Veeee karşımızda Dünya Sevgililer Günü... Anneler günü,babalar günü,anaokuluna giden çoçukları sevindirme günü,pembe ayakkabılılar günü,ulusal kucaklaşma günü,öpücük günü (böyle günler var mı bilmiyorum bir kaçını uydurdum sanırım) kısacası ben hiç haz etmem böyle paket günlerden. Ne hediye beklerim ,alırım. Ne trip atarım,ne naz yaparım. Benden bekleyen olursa kızar bi de üstüne fırça atarım. Ama sabahtan bu yana genç yaşlı bir çok kişi sevgililer günümü kutladı. Ben de asabi görünmemek adına sevimli sevimli etrafımdakilere gülümsedim ve tebrikleri ağır başlılıkla kabul ettim. Ama bu sevgililer gününün diğerlerinden daha farklı olacaktı. Eşimde, nereden çıktıysa çıkmış bir sürpriz yapmış bana. Ama öyle böyle değil. Hem bu kadar minik  (tek taş değil,onu evlenmeden önce kapmıştım ),maliyetsiz,paha biçilemez harika bi'şey. Zaten hayatımda ne gördüm ne de başka birinde tanık oldum. Hazırlık süreci 1 gün süren ve tüm ajanstaki arkadaşlarını da etkilemeyi başaran sevgili kocam şuan bu harika fikrin üzerinde geliştirmeye yönelik hazırlıklarına  ve çalışmalarına devam ediyor. 
     Tüm akşam kıvrandım. Tahmin yapıyorum ,tüyo istiyorum,kafa yoruyor. Yok yok yok.Nafile... Bi zarfın içine ne sığdırabilirdi ki. En kıro tahminlerimi dahi yaptım sırayla.Magnet, resimli anahtarlık, kişisel notluk, ayna,takı,toka...İllallah ettim,çatladım.  Ne yaptıysam hediyeyi tahmin edemedim. Zaten imkan da yoktu. Çünkü bi benzerini şimdiye kadar hiç görmemiştim. Zarfı ışığa tuttum,mınıcıkladım mümkün değil basmadı kafam. Şuan burada görselini paylaşmayı öyle çok isterdim ki ama malesef kendimi frenlemek durumundayım. Çünkü eşimde aynı şekilde internetteki yazsını iptal etti, tüm görselleri kaldırdı. Gecenin ilerleyen dakikalarında haberi olan herkesi ayağı aradı bi güzel tembihledi. Sağolsun onlarda bu durumuna hemen uyum sağladılar. Bense ilk şoku atlattıktan sonra,gecenin devamında hayal meyal uyuklayarak,yer yer zombi halde konuştum ama çok da mutlu oldum. Eğer bu heyecan verici gelişmeyi daha geniş bir hale getirip hayata geçirebilirsek,gene ilk duyuranın ben olacağımdan hiç şüpheniz olmasın.

      Dedim ya bu sevgililer günü biraz tuhaf diye ben de tuhafım hiç yapmadığım bi'şey yaptım ve dün bende kendi tarihimde bir ilke imza attım,sevgililer gününü de buna bahane ettim. Bakalım henüz ses seda yok. Yaktın beni PTT. Çağrı merkezine bıraktığım kaydı ben şahsen tekrar dinlemek istemem. Bazen çok acımasız oluyorum galiba.


             Cep telefonu ile çekildiği için pek net değil. İdare edin. Ama çok kıymetli  bir kare.

Bir zarfa ne mi sığar. Mutluluk Sığar..Aşk Sığar. İyi ki varsın aslan kocam.

Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun.

2 yorum:

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Kocanı alnından öperim kendisine ilet:)) Ben böyle diyorum da zarftan para çıkmasın sonra:)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Bir Kadir İnanır repliği ile ilk kibriti ben çakar ve ''kan çıkacak ulennn'' diyerek kavga başlatırdım sanırım. Tüm şikayetlenmelerimi durduran bir hediye yapmış. Valla bende takdir ettim kendisini.