Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

22 Şubat 2012 Çarşamba

Kilo Sorunsalı...

    8 Şubat 2012 günü facebook adresimde böyle bir durum güncellemesinde bulunmuştum :)) -gazete manşeti gibi oldu -

'' Evliliğin bize faturası toplamda 12 kilo. Bu konuda da istikrarlı davranmışız ve 6'şar 6'şar bölüşmüşüz. Dün itibariyle 53.800 gösteren tartıyı esefle kınıyor ve çantamdaki son çikolatayla beraber hayatımda ilk kez hem de hafta başını beklemeden günün ortasında diyete giriyorum. Aynı kıyafetlere girebildiğim sürece sorun yok zannederken meğer bir paradoksu gerçek sanmışım. Şuurumu hangi yemeğe kattım acaba. ''    
İşte karşınızda örnek öğle yemeği menüsü. 
 Bu iletinin ardından sağolsun bir çok bayan arakadaşım önerilerde bulundu, tavsiyeler verdi. Öncelikli olarak akşam tüketilen abur cuburlara ara verildi. Evdeki en tehlikeli yer olan abur cubur çekmecesine yeni mühimmat alınmadı.Akşam yemekleri çorba ve salata olarak iki çeşite indirildi.Birde üstüne geçen hafta hem çok az evde bulunmamızdan hem de eve geç gelmelerimizden dolayı tüketim sıfıra indirice,tartıdaki göstergede de bir gerileme oldu. Tabi geçen cuma akşamı başlayıp pazar gününe kadar pasta kesip yeme faaliyetimizi saymazsak. O bir istisna idi. Tekrar normal insanlar gibi beslenmeye devam ediyorum.Sonuç olarak bu sabah ilk müjdeli rakamım 51'e kavuştum. Biliyorumki 48'i görmem biraz zor. Zaten tek derdim 50 olabilmek. İnternette araştırdım vücut kitle endeksi diye bir hesaplama varmış. Kendimi bu hesaplamayla da test ettim. Normal kilom 57 olmalıymış ama ben almayayım. Hem bu düz mantık bir hesaplama.Vücudumda ne kadar yağ var ne kadar kas var nerden hesaplıyor. Bir doğruluğu elbette vardır fakat uzman birine yaptırmakta fayda var bence.

    Yemek ve bilimum mutfak işlerinden sorumlu çalışma arkadaşımız gayet sağlıklı bir hazırlama tekniği ile bizi bu lezzetlere buluşturdu. Sebzelerin hepsini fırında ve fırın poşetinde pişirdi. Minimum yağ ile hazırlandı. Bol limon ve yoğurt ile de servis etti. Masada bir de zeytinyağlı pırasa vardı. Fakat o benim hiç ilgi alanıma girmiyor. Mantar varken ben et aramayanlardanım ama mantarın et yerine geçtiğini düşünenlerden de değilim. Yok öyle bi'şey. Mantarlarda azcık taze kaşar var ondan da kimseye zarar gelmez :)) O kadarcıkta olsun demi.  Tüm kayısıları ve domatesleri yemedim elbette...

    İş yerinde patronumuz dahil diyette olunca bu tarz bir menüyü talep etmekte hiç zorlanmıyoruz. Yalnız anlamadığım diyet menüde ananasın ne aradığı. Hemde konserve olarak. Bide light yoğurtla karıştıryorlar. Sütlü ananastan ne farkı var acaba. Diyetisyenlerde çeşit çeşit yahu.
    Neyse bu aralar herkes hayatından memnun. Fakat şu yeşil çay çok fena. Bunca zamandır nerde abudik gubidik tat var içmişim ve ya yemişimdir.Kesin dener bi tüketirim.Fakat bu nasıl bir tatdır yaa..Yok daha kötüsü sanırım. İçebilenlere saygılarımı sunarım.

   Aaa bu arada siz siz olun sabah uyandığınızda tartılın benim gibi akşam yatmadan önce tartılırsanız kabuslarla uğraşırsınız.

4 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

Merhaba blogundayim
Ueynim:)
Ben de beklerim
Sevgiler:)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Hoşgeldin...Uğrayıp kurcalayacağımdan hiç şüphen olmasın :))

Gamze dedi ki...

:) 53kg cok sayılmaz aslında :) ben çalışmaya başladığımda ilk 6 ayda tam 7 kılo almıstım ve yıllardır veremıyorum :D

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Gamze, eğer şimdiden bişeyler yapmazsam onlar benimle baki kalabilir. Boyumla oranlayınca evet fazla değil aslında ama ben tartıdaki rakamdan hiç hoşlanmadım :(( Ama şuan aramız biraz düzeldi..