Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

24 Şubat 2012 Cuma

İlkbahar Yaz Koleksiyonundaki En Marjinal Parça

   
     Dün gün boyu İstanbul'da harika bir hava vardı. Bütün gün işyerine tıkıldıktan sonra şansımı deneyeyim belki eşimi kandırırım da biraz Kadıköy'de gezerim dedim...



Her ne kadar akşam hava gün boyu olduğu gibi sıcak ve güzel olmasada eşim beni kırmadı ve ufak bir gezinti yaptık. Gezintimiz genelde mağazaların içinde oldu ama olsun. Ben hayatımdan gayet memnundum. Acaba eşimde memnunmuydu,hayır değildi. Kadıköy çarşıda Koton'da dolaşırken daha önce bahsettiğim yeşil eteği buldum o yetmedi üstüne bide mavisini buldum. Peki ya ne mi oldu tabiki alamadım.Hem de fiyatı daha da düşmüş olmasına rağmen biri 38 diğeri 40 bedendi. Kırgınlıkla mağazadan ayrılırken eşim Bahariye'dekine bakalım dedi. Nasılda unutmuşum ben o mağazayı...Eee oda kenarda ezik ezik durmasın,bak Mango'ya komple binayı zaptetmiş. Bahariye'de ki mağazasında ise bıraktım bedeni tek bir parçası kalmamış. Bu güzel kareyide Bahariye mağazasında çektim. İçerdeki ürünlerden daha çok ilgi çektiği kesin. Sevilip mıncıklanmaktan serseme dönmüş tüy yumağı. Çok ama çok tatlı. Biri içerde böyle mışıl mışıl uyurken,bir diğer kedi ise vitrindeki sandalyenin üstünde patilerini yalıyordu.
Koton'da ki ufak gezinin ardından oraya kadar çıkmışken Mango'nun içinde de epey bir bakınıp inceledikte sonra bu yaz karşımıza çıkıcak en önemli parçanın yılan baskılar olduğuna karar verdim. Post yolda,yarın tekrar görüşelim.

6 yorum:

Followupfashion dedi ki...

Keşke bulabilseydin istediğin beden eteği,olsun belki daha güzelini bulursun;)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Umarım bulurum gerçekten çok istiyorum. Yarın tekrar birkaç Koton dolaşıcam sanırım :))

Trendydolap dedi ki...

hahah harikaa :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Patileri havada uyuyordu :))) çok ama çok tatlıydı.Aaa bu arada sürekli orda. Mağaza çalışanı sanki.

PINKY FASHION dedi ki...

Ayy ben bunu yerim ama!! :)) keyif kediciğin köy Mehmet Ağanın:))

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

PINKY FASHION ; Her müşteriye sevimlilik yapmaktan öylesine yorulmuştuki sevmek için onu rahatsız etmedim bile. Çok keyifli uyuyordu.