Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

13 Şubat 2012 Pazartesi

Muradıma Erdim

Uzun süredir mor bir saat almak vardı aklımda. Bu mor renk sevgimin boyutu nerelere kadar ulaşır henüz kestiremesemde siparişini markafoniden verdiğim saatim jet hızıyla elime geçti. Nazar değmesin bu aralar pek bi hızlılar. Ekran renginin de farklı tonlarda ayarlanabiliyor olması çok hoş. Böylelikle kendime doğum günü hediyesi almış oldum. Şimdi sıra çevremdekiler de :))

                                                             Rengi çok tatlı ama di mi :))) Üç gündür pek bi mesuduz.

Hala üye değilseniz bu bağlantıyla üye olabilirsiniz.

4 yorum:

Kubilay Sakarya dedi ki...

Woww bu saati çok beğendim ben farklı renkleri de var mıı? :) Sevgiler...
www.lovesfromfashion.com

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Kalitesinden emin olmadığım için ben bir tane aldım.Sarı(çok güzeldi),pembe,açık mavi ve kırmızı tonlarıda vardı.Gelmek üzere olan New Balance siparişim ulaştığında onlarıda paylaşırım.

PINKY FASHION dedi ki...

çok orijinal bir saat, güle güle kullan:)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Teşekkür ederim. Koluma yapıştı diyebilirim. Ayrılamıyorum :)