Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

28 Mart 2012 Çarşamba

Ayakkabı Avı

Bu aralar yoğun bir alışverişin  içindeyim. Yalnız ben değil tabi ki eşimde bu yapının içine mecburi bir dalış yaptı.Ve kendisi alışverişten hiç hoşlanmaz. Şarküteri reyonundan aldıklarını saymaz isek tabi :) İki haftadır haftanın 2-3 gününü iş çıkışı ve hafta sonlarımı avmlerde geçiriyorum. Düğün hazırlığı çok ama çok zor. Bunu tekrardan hatırlamış bulunuyorum.  


Bu güzelliği bu cumartesi Park Bravo'da gördüm. Malum ayağıma denk gelen numara yoktu. 37 numara ayak numarası en sıkıntılı olan bence. İstediğin modeli bulma oranın oldukça küçük. 38 numarası vardı,o kadar beğendim ki genede denedim. Arka kısımdaki boşluğa iki parmağımın girdiğini görünce,ayakkabının kalıbının büyük olduğunu anladım. Halbuki benim ayaklarım ara ara 37,5 bile olabiliyor. 38  ve 39 numara reyonu öylesine dolu ki keşke ayaklarım 38 olsaymış yaa..Hal böyle olunca büyük bir umutsuzlukla reyondan ayrıldım. Akşam durumdan eşime bahsedince. Anadolu yakasındaki tüm Park Bravo'ları aradık. Ama modelin adını sormamıştım .Gördüğümü anlatmamda pek sağlıklı olmadı. Pazar sabah tekrar Optimum'da idik. Sistemden ayakkabı kontrol edildi ve İstanbul il sınırlarında iki tane olduğunu öğrendik. Biri İstinyepark'ta diğeri MetroCity'de hemen aradık ve ayakkabıyı ayırttık. Kendisine %50 indirimli olarak MetroCity'de kavuştum. İndirimli hali çok daha güzel.
                                                                       Model Nine West-Knot.

Tüm bu süreç içinde mağaza çalışanları cumartesinin aksine pazar günü çok yardım severlerdi. Madem sistem tüm mağazaları tarıyor ne diye beni uğraştırıyorsunuz. Numarası gelir mi ? Ne zaman gelir ? vs.. gibi soruları sıralıyorum da bir tanesi sistemden bakalım hangi mağazamızda var demiyor. Eşref  ve eşşek saati farkı olsa gerek.

Asıl gerçek teşekkür eşime. Peşimde avmlerde hep benimle.

8 yorum:

Siu dedi ki...

Güle güle kullan çok güzeller :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Teşekkür ederim Sılacım.

Followupfashion dedi ki...

Offf bu ayakkabılar bir harika;)Güle güle kullan canım.

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Followupfashion, bende çok sevdim kendisini :)) teşekkür ederim.

Demet / Demetoloji dedi ki...

Ben de bu kızın niye sesi çıkmıyor diyorum. Meğer ayakkabı arıyormuş, bu yüzden mi buluşamadık acaba? :p :)))

tugbasatelier - Tugba Tunckaya dedi ki...

amanın bu ayakkabılar çok fena aşık oldumm:))) Güle güle kullan!

darkolivee dedi ki...

bunlar neeeee
dibim düüştü vallahi harikalarrr
güle güle kullan tatlım
gidince bende deniyim bi

sevgiler

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Demet / Demetoloji, sebep elbette bunlar değil.. Bi mesajla açıklarım canım..
tugbasatelier - Tugba Tunckaya,teşekkür ederim daha güzeli sen alırsın inşallah.
darkolivee, Teşekkür ederim.Kesinlikle denemelisin.Hemde hiç beklemediğim kadar rahatlar.Pencereli olduğu için sıkma,vurma yapmıyor.Tam deneyim için bir ay kadar daha beklemem gerekiyor.