Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

16 Mart 2012 Cuma

Bulutların Arkasındaki Sarı Işık...



Ülkemizde en düzgün çalışan devlet kurumlarından birinin -sanırım başka yok- meteoroloji olduğunu ben değil kamu anketleri söylüyor. En az yanılan ve doğru bilgi veren kurumumuzmuş. Bu iyi bi'şey,örnek teşkil etmesini temenni ediyorum.

Neyse konumuz bu değil. Konumuz görselde de gördüğünüz üzere bulutun arkasındaki sarı ışık. Eveeeettt..Güneş. Kendisi İstanbul'a uğrayacakmış. Bu gün yaşanan havada bunun habercisiymiş. Bu bile beni mutlu etmeye yetti. Nasıl mutluyum,nasıl mutluyum. Öyle mutluyum işte :)))  Musmutluyum yahuuuu.. Haftasonu spor ayakkabılarımı ayağıma geçirip sahil boyu yürümeyi hatta bisiklete binmeyi düşünüyorum.
14 derece benim için; Moda'da yerfıstıklı dondurma yemek, bisiklete binmek, uzun bir yürüş demek.

Güneşli ve sıcacık günlerin gelmesi ümidiyle..

Hiç yorum yok: