Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

29 Mart 2012 Perşembe

Gibisizim !!


Hasta gibiyim..
Turp gibiyim..
Kötü gibiyim..
Bomba gibiyim..
Ot gibiyim..
Zımba gibiyim..
Fıstık gibiyim..
Aslan gibiyim..
Sarhoş gibiyim..
Dağ gibiyim..
Yabancı gibiyim..
Kuş gibiyim..
Hırçın bir deniz gibiyim..
Kaybolmuş gibiyim..
Kral gibiyim..
Matruşka gibiyim..
Evimde gibiyim..
Çoçuk gibiyim..
Rüyada gibiyim..
Cennette gibiyim..
Dokunsalar ağlayacak gibiyim..
İyi gibiyim..

Geçenlerde bir arkadaşım..
- Bu arada nasılsın diye sordu.
- İyiyim..Gibilerimi attım,uzun zaman oldu..Ve iyide oldu. diye yanıtladım.
Gibilerden arınınca hayat çok daha iyi olacaktır.

2 yorum:

tugbasatelier - Tugba Tunckaya dedi ki...

Bende genellikle ağlayacak gibiyim:)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

tugbasatelier - Tugba Tunckaya, arada derede kalmaktansa ağlamakta iyidir. Sabah haberlerini izle kesin ağlayacak bi'şey çıkıyor.Yarın sabah bir kase tamtahıllı gevreklerin yanında bir kasede gözyaşı dökeceğim kesin.Sevgiler.