Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

15 Mart 2012 Perşembe

Miskin..

Bu aralar böyleyim. Öylece oturasım var. Bana biçilmiş görevlerin dışına çıkamıyorum. Haftasonu hiç bitmesin. Pijamalar üstümden hiç çıkmasın istiyorum. Sanırım havalar güzelleşmedikçe bende iyileşemeyeceğim. Yapacaklarımın listesi uzadıkça uzuyor.Listemdekileri kelime kelime seçip uç ucu eklesem beni mumyalayacak bir şerit çıkar sanırım.
Hava soğuk ve yağışlı olunca dışarı çıkmak insanın gözünde büyüyor. Akabinde de çıkamıyor zaten..Hazır evin içinde bolca vakit bulmuşken uzun zaman önce bir blogda Ninja Turtles'ların oje ile uygulanışına rastlamıştım. Kim bilir şimdi nerde,nasıl bulucam.Aklımdaki haliyle ve elimde yeşil ve kırmızı ojeyle tek parmağıma Rafael'i yapmayı denedim.En kavgacısı,en arsızı,en haylazı olsunda silkeleneyim istedim. Ee fenada olmadı,yani oje denemesini başarıyla tamamladım. Hazır PS2'de kuruluyken birazda oynadım. Ne mi oldu hala miskinim.

6 yorum:

rebeltakipte dedi ki...

evdeyken en güzel oyun oynamak,rahatına bakmak :))en iyisini yapmışsın

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

rebeltakipte, yalnız iki joystick şart :))Beklemek çok sıkıcı :))

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Ya benim zihnim nasıl çalışıyor diye, bi Ninja Turtles dedin saniyeler içinde beynimde Splinter, ançuez, tineyçmütınnincatörtıls dönmeye başladı. Kurtulamıyorum!

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Hahaahhhaaaaa.. Kişisel facebook adresimde bu fotoğrafın altına çoğunlukla canım pizza istedi gibi yorumlar yapıldı. Nasıl olurda bi pizza firması reklamlarında Ninja Turtles'ları kullanmaz aklım almıyor.

 Stil Direktörü  dedi ki...

ahha kızım gel kapışalım len eline veririm bak demedi deme o derece manyağım hele direksiyon vites topuz olayımız var bayılırsın bi otur kalkamıyorsun abi başından o derece .)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Kapışalım kapışmasına da ben zaten yeşillik olsun diye takılıyorum,sırf evdeki canavara inat oynuyorum. Araba yarışı felan lazım bana da onlar daha eğlenceli.