Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

27 Mart 2012 Salı

Ne İzlesek - The Help


Gecikmeli de olsa sonunda izleyebildim. ''Stil Direktörü'' 'nün tavsiyesi üzerine epey bi hevesle The Help'in peşine düşmüştüm. Enfes bir salata eşliğinde geçtik tv karşısına.
  Zaten sömürgeciliğe,ayrımcılığa,adaletsizliğe öylesine kinliyim ki film beni iyiden iyiye kamçıladı. Hele Fransa ve İngiltere yok mu bi de kalkıp insan haklarından demokrasiden söz etmiyorlar mı bildiğim tüm bedduaları ediyorum zaten onlara. Özellikle tv de dünyanın farklı noktalarından bahseden gezi programlarında Afrika kıtasından örnekler yayınlarlarken şu şu tarihler arasında İngiliz sömürgesiydi,halen konuşulan dil Fransızca gibi kelimeleri duyunca şartellerim iyiden iyiyiye atıyor. Hoş işte Amerikalı'lar da pek farklı değil. Bu film de tam bu noktaya dikkat çekiyor. Ten renklerinin insan olgusunun önünde olduğu bir döneme ait. İnsanın içini yakan sahnelerinin yanında komik bazı sahneler de vardı. Kesinlikle izlenmesi hatta arşivlenmesi gerek. En kısa zaman da boş bir vaktim de bu filmi tekrar izleyeceğim.    


Geçen günlerde Taksim,İstiklal Caddesindeki bir sergiyi dolaşırken daha önce internetten okumuş olduğum Dr. Martin Luther King'in - I Have A Dream olarak bilinen hitabına ait bir fotoğrafı görmüş ve hemen fotoğrafını çekmiştim. Bu kare bu yazıya çok yakışıcak. Eğer halen okumadıysanız arama motorunuzu bu hitabı okumak içinde kullanın.

6 yorum:

 Stil Direktörü  dedi ki...

Canısı diğer mesaja dönemedim lafı olmaz bilakis sevindim kuzum. Gidiyorum ya ancak bakıyorum kuzum kusura bakma dönmedim yani anlarsın sen .) Filmi sevmiş olman ayırdığın vakti değdi işte çok sevindim daha bir sürü film var sana kesin izle diyeceğim ama bir gideyim geleyim o zamana haber ederim gözüm. Öperim çokca!

NOT: Lanet olsun ayrımcılığa ama nasıl yedirdi bokunu ahaha kapak olsun .)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Git gezde bol bol fotoğrafla dön. Dört gözle bekliorum.. Nota gelince öyle iştahlı yiyorduki,bi numara çıkacağı belliydi :)) hahaha

darkolivee dedi ki...

Bu filmi bende çok sevmiştim ve bloğumda da palaşmıştım, 3-4 ay önce, harika bir film ama bitişi daha farklı olabilirmiş, ee bitti mi şimdi demiştik biz ama konu ve işlenmesi apayrı oyuncular apayrı güzel...
beğenmene sevindim...

sevgiler

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

darkolivee, ben biraz geç kaldım izlemekte. Eda defalarca söyledi ama fırsat olmamıştı.Daha vurucu bir son beklemekte pek haksız değilsin fakat dönem filmi olduğunu düşünürsek uzun süre bi gelişme olmadığını tüm dünya biliyor zaten. Ve şuan başkanları bir siyahi..

Droplet dedi ki...

Bu filmi bende cok begenmiştim dinlemediysen sana bu sarkıyı dinlemeni tavsiye ederim

http://www.youtube.com/watch?v=mOm0F9JAXgU

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Droplet, yorumun ve güzel bir parça dinlememe vesile olduğun için teşekkür ederim.