Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

20 Mart 2012 Salı

Yüzyılın Sorunu: Evlenme Teklifi

     Koca dediğin her biçimde sömürülmeye müsait olmalı. Bu onun üstünden yaptığım ilk post değil. Hemen bir önceki yayında kullandığım fotoğraflara bakıp bunu görebilirsiniz...
Demek ki kendime miskin derken hiçte abartmamışım. Hala miskinlik yapmaya devam ediyorum. Hafta sonu  hava güzel olunca tüm diğer depresif İstanbul'lular gibi bizde dışardaydık ve nereye gideceğimizi şaşırmıştık.

Gelelim bu başlığa..Evli olanlar bilirler. Evlilik birazda ilişkiyi cıvıtmaktır. Bazen aşırı sevgi yumağı olursunuz bazen de iki ayrı koltukta oturup,ayrı tabaklardan cips,patlamış mısır.. vs yiyerek tv izlersiniz.Çoğu zamanda kumanda erkeğin elindedir...Yok bizim evliliğimiz böyle değil biz hep sevgi fışkırtan çiftler(miş) gibi davrananlara inanmayın. Nasıl ki dokuz ay karnında kaldığınız kadından bile bazen uzak durmak istiyorsanız ayrı koltuklarda pineklemekte gayet insani.


Pardon pardon geri sarıyorum. İlişkiyi cıvıtmadan önce bir süre sevgili, hala geçerliliği varsa sözlü, akabinde nişanlı geçirilmesi zaruri olan bir dönemi yaşamanız gerekir. Şayet tüm bu süreçten sağ salim çıkarsanız evlenip, cıvıtmak hakkına sahip olursunuz...


Bende kandırıldım...İstanbul manzaralı, yemekli ve tektaşlı bir haziran akşamında evet diyenlerdenim...Akabinde ikinci evet'i mi zikrettiğimde yer Kadıköy Evlendirme dairesiydi :)) Bizde kendi şartlarımız çerçevesinde kendimize en güzelini yapmaya çalıştık. Herkesin deli gibi eğlendiği bir akşamın ardından - ki en deli bendim sanırım- Conrad İstanbul'da konaklamıştık. Şampanyalar,pastalar, coşkulu ve sizin mutluluğunuza eşlik eden sevdikleriniz ve nice daha güzel anı... Şimdi o günü hatırlayınca gerçekten prens ve prenses idik..

      Peki ya sonra...
Farklı bir bakış, kocamın kaleminden  Yüzyılın Sorunu: Evlenme Teklifi  karşınızda.

Evlilik pastayı da,ekmeği de beraber yemektir..

3 yorum:

Bolat dedi ki...

Ohhh çok keyifli bir son olmuş efem, mutluluğunuz daim olsun :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

:)) Teşekkür ederim. Yalnız biz buna son değil.. Daha yeni başlıyoruz diyoruz.

Bolat dedi ki...

eveet o zaman ben de size nice uzun mutlu yıllar diliyorum :)