Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

6 Nisan 2012 Cuma

Elbise Avı

Düğün hazırlıklarında sona geldim. Kıyafet,çanta,ayakkabı olayını bitirdim denebilir.İki elbise,bir ayakkabı ve bir ceket ile  herşey neredeyse tamam. Çanta, takı gibi parçalar zaten evde mevcuttu.
Organizasyon biraz cetrefilli olduğu için bavulumda üç ayrı gece elbisesi olucak. Biri zaten gardrobumdan seçtiğim bir elbise, diğer ikisini satın aldım. Tercihlerimden biri bu mavi elbise. Mangonun outletinden tesadüfen bulduğum etiketinde ipek olduğu vurgulanan elbisenin modelini ve rengini çok beğendiğim.Elbiseyi uygununda altında bir rakama aldım. Büyük ihtimalle başka bir ülkedeki Mango'dan gelmiş. Elbiseyi askıdan aldığımda ürün denenmemişti bile. Elbisenin siyah rengide var benim diğer elbisem siyah olduğu için bunu mavi aldım.

 Alt etek kısmı asimetrik. Ufak bir tadilata ihtiyacı var. Altında ki  uzun parçadan kurtulup asimetrik kesimli olarak kullanmayı düşünüyorum. Hem etekleri ayağıma dolanmayacak hemde bu ayakkabılarımla çok daha güzel görünüyor.  

 

Mango bu elbisenin fiyatında oynama yapmış. Meraktan tüm etiketleri tek tek sökmeye çabaladım fakat pek başarılı olamadım. Ana rakamın üstündeki etiketi söktüğümde 199 euro ile karşılaştım. Ben elbiseyi 30,00 tl'ye aldım. Bu fiyatları gördükçe sezonda Mango'dan bişey alamaz oldum. Sürekli kazıklanıyormuşum hissine kapılıyorum. Size de böyle oluyor mu ?

10 yorum:

Followupfashion dedi ki...

Fiyatlar gerçekten çok orantısız,sezonda hep kazıklıyorlar bizi.

Elbise çok güzelmiş canım güle güle giy;)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Yalnız olmadığımı biliyordum :))) çok teşekkür ederim,güle oynaya giyeceğim sanırım :)

tugbasatelier - Tugba Tunckaya dedi ki...

Yaka detayını çok beğendim elbisenin

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

tugbasatelier - Tugba Tunckaya,teşekkür ederim canım.sırt birleşimi bence daha bi güzel.

nymph dedi ki...

çok güzel..

nymphatthelake.blogspot.com

Gamze dedi ki...

unvdeyken mango nun bahcelievler 7.caddedeki( artık adı degısmıs galıba) outletınde bıldıgın klasık bır ceketı 5tl ye aldıgımdan berı mango'ya yaklasmıyorum. Bır oncekı Sezonda 150ye sattıgını 5 lıraya satmak nasıl bır mantık? Kım bılır kac lıraya malolmustur. Tuketıcıyı alısverısten sogutuyorlar. Batik, zara vs de aynı hesap. Zaten hep taklıt stıller. Uzak dursunlar :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

nymph,teşekkür ederim. Şuan tadilatta umarım sonrasında da güzel kalmayı başarır.

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Gamze,eski bir Ankaralı olarak bahçelievlerdeki mağazanın outlet olduğunu söyleyebilirim.Fiyatlar arasındaki uçurumda seninde bahsettiğin gibi çok fazla.Tüm mağazalardaki ürünler aynı. Birine göz atmak yetiyor.Tek fark renkler.

zeys dedi ki...

ne guzel bı elbıse bayldmmm!!
bu arada blogunu yenı kesfettım takıpcınım, benımkıne de beklerım :) Sevgıler...


http://zeysfashionroom.blogspot.com/

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

zeys,teşekkür ederim.Hemen uğruyorum sana..