Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

12 Nisan 2012 Perşembe

Fondöten Almayı Başarmak

Bu aralar aldığım kozmetik ürünlerden pek bi memnun kalır oldum. Hayırdır inşallah. Önce nemlendiriciler,sonra bu fondöten.Pek fondöten  kullanan ve alan biri olmadığım için bu benim için büyük bir başarı.Sanırım bu aldığım bu güne kadar ki üçüncü fondöten. Bir tanesini zaten epey koyu almıştım bir diğerini de çok açık, onları da  karıştırıp kullanmıştım. Fondöten yerine kullanımı daha kolay olan pudrayı kullanmışlığım elbette var. Onda da birçok defa yanlış seçimlerim oldu. Kimi zaman koyu, kimi zaman çok beyaz ve kimi zaman sadece transparan bir pudra ile döndüm eve. Son iki pudram hariç, bu seçimimde hep yanlış oldu.  
Kalem sürsem gözüm kaşınır, rimel sürerim kirpiklerim güneş gözlüğümün camına değer, fondöten sürsem gömleğimin yakaları batar,oje sürdüğüm gün tırnağım kırılır,allık ise ofis telefonun ahizesine ve cep telefonumun ekranına daha çok yakışıyor. Esasında çok lanet bi iş bu bakım, süs olayları.  Gün içinde çoğu zaman gözümü kaşıyıp, yüzümü mıncırdığım için makyaj yapmamak hakkımdaki en hayırlı karar. Fondöten seçiminde deneyimli olmasamda bu sefer  nasıl oldu da  nokta atışı yapmayı başardığımı bende pek anlamadım açıkçası. Sanırım satış danışmanlarının genel davranış biçimi olan ‘’kakalama usulüne’’ artık kanmadığım için olabilir.
     Daha önce bir çok kez maskarasını kullandığım gene Maybellıne aldım. Bide temizleyici hediyeli.Fiyatı : 17-18 lira civarı.

Fondöteni aldıktan sonra biraz bloglarda aradım,sayfaları kurcaladım.Fiyatından herkes memnun,, tabi bende. Bir çoğu sorunsuz ciltler için uygun, fazla kapatıcı değil gibi yorumlar yapmış.Fazla kapatıcı nasıl oluyor acaba. Sivilceyi elbette kapatmaz.Sadece kırmızılığı örter. Günlük yaşamda profesyonel makyaj mı kullanıyor da ben bilmiyorum. Ya da benim mantığım ters sanırım. Hem sorunlu cildin fondötenle ne işi var. Kullanmada cildin bi kendine gelsin.Yılın 365 gününü yüzünde fondötenle geçirmenin bi anlamı olmadığı gibi bir fondötende de  porselen gibi bir surat beklemek biraz uçuk bir istek.  
Velhâsıl aldım,kullanıyorum ve memnunum. Diğer ürün işe ruj formuna sahip Pastel-Hata örtücü. Bir başka deyişle göz altı kapatıcısı. Ama tüm yüze uygulanabilir. Ondan da yıllardır memnunum.

4 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

Yıllar önce Maybelline'nın fondötenini alıp çok memnun kalmıştım. son zamanlarda ise, maybeline'nin rimalini kullanıyorum ve rimellerin şampiyonu olduğunu düşünüyorum:))

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

PINKY FASHION,çok sevdim bu şampiyon rimel tabirini.. Kesinlikle katılıyor,şiddetle kullanmaya devam ediyorum :))

Gamze dedi ki...

4-5 sene once bitirmistim bundan 2-3 adet :) beni sasırtan 1. O zamandan bu zamana fıyatı hıc degısmedı dogru durust. 2. Cıldım yaglıdır normalde ama bunu kullandıgımda sorun olmazdı. 3. Parmak yerıne fırcayla uygularsan sonuc daha muhtesem oluyor,boyle puruzsuz ve dogal :) 4. Yazın sorun yok ama kısın hafıften kuruluk yapabılıyor ama yanakta falan oluyor o da genelde :) 5. Fiyatı az belki ama ürün güzel, sivilce vs yapmıyor hic. 6. Illa tam ten rengıme uygun olanı seceyım dıye bir dert olmuyor, 1 ton acık 1 ton koyu olsa da bır bakmıssın cılt rengınle bırebır uyum saglamıs :) ayy cok uzun yazdım :) haha :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Gamze,Fiyatı gerçekten çok uygun.6-7 renk seçeneği vardı ben hafif pembe tonlu seçtim. Tenim çok beyaz olduğu için pembe biraz daha canlı gösterdi.Ben şuan parmakla sürüyorum ve yüzüme yaydığım anda emiliyor.Nemlendiriciyi uyguladıktan hemen sonra sürmek çok daha iyi.Daha rahat dağılıyor. Kışın dediğin gibi kuruluk olacak mı bilmiyor bekleyip göreceğim.Bundan sonra uzun bir süre bu fondöteni alacağımı rahatlıkla söyleyebilirim. Ayy bende mi çok uzun yazdım ne :))))