Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

8 Mayıs 2012 Salı

Seyahatzede

Yaklaşık on gündür internetle aramdaki bağı kendi özür irademle sonlandırdım.
Gezdim.
Gördüm.
Dinlendim.
Yedim.
İçtim.
Eğlendim.
Döndüm...
Ve şimdi çok yorgunum.
Kısa zamanda bol fotoğraflar eşliğinde İngiltere'nin farklı şehirlerinde görüşmek dileğiyle.

6 yorum:

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Biz burda -zede ekini kullanmıyoruz yalnız, olayı saptırma bişeyzede olan varsa o biziz:)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Sevgili Danışmanım,sende haklısın sanırım.O zaman poundzede olma hakkımı kullanıyorum :))

Bc dedi ki...

harika! ben de bu şanstan istiyorum!

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Bc, görülmeye değer hatta bir çok yönüyle özenilesi bir ülke.

PINKY FASHION dedi ki...

İnsan giderken beni de bavula atar:))

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

PINKY FASHION, kendimi bile bavula atıp geri gönderesim var :))