Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

28 Mayıs 2012 Pazartesi

UK Part3 :Parklar - Bahçeler

Londra'ya gidipte parkları dolaşmamak imkansız. Çünkü her yer park bahçe. Örneğin hem gezeyim hemde zamanda kazanayım dediniz ve metroyu kullanmaya karar verdiniz. Ohh ne güzel çabucakta geldim şimdi bol bol etrafa bakarım,sakin alanlarda fotoğraf çekerim diye planladığınız tüm gezinizi.Ama işler genelde umulduğu gibi olmaz. 
Siz benim gibi yapmayın. Sevimlilikleriyle herkese cazip gelen bu hınzır yaratıklar hop o dalın tepesinde hop ilerdeki ağacın altında. Kimi görseler tüm sevimliliklerini kullanıp elinizde avucunuzda ne varsa almak isteyebilirler. Ama öyle herşeyide beğenmezler ,alacağını aldıktan sonrada sizin bir daha yüzünüze bile bakmazlar.Eğer yanınızda badem ve ya fındık varsa kanka bile olabilirsiniz. Ben dondurma külahı bile teklif ettim kendilerine. Pardon buna kandırma desek daha doğru olur. Aman ne olmuş canım oda bi gelsin yanıma bi tutayım bi mıncıklayayım yani n'olur ki. Sabah uyanıyorum otel çevresinde sincaplar,tavşanlar.Zıp o tarafa zıp bu yana.Şehiri geziyorum gene sincaplar. Biz de nasıl sokak kedileri köpekleri varsa onlarda da park sincapları var :)) Kabul ediyorum biraz marjinaller.

Sağınız park,solunuz çiçek bahçesi.Şehir öyle sakin ki parklar bile tenha,boş. Bizde hafta sonu bi Emirgan parkına ve ya Yıldız Korusu'na gidin ortalık insan kaynar bi tarafan gelin-damat ve fotoğrafçılar,diğer yandan bizler,Emirgan'da bi de piknikçiler.Aaa bide gördüğümüzü her çiçeğin önünde fotoğraf çektirme huyumuzda cabası.

                                    Biraz St. Lames Park'ta dolaşalım.


                               Hangi açıdan bakarsanız ordan daha güzel görünüyor.
                          Tam ortasında ufak bi köprüsü bile var.Parkın en hakim noktası.İşte tam bu noktada arkanızdaki manzara tamda aşağıdaki gibi .Buckingham Sarayını geride bıraktı :)))
Arkamızda saray,önümüzde London Eye..



Sırada ''Green Park Sakini'' adını verdiğim bir sinapla yakın diyaloğum.  
Elimde ne tuttuğumu anlamaya çalışıyor. Makina bu anlarda eşimde.
                                                Beğenmiyor ve hızla uzaklaşıyor.
Bir deneme daha yapıyorum ağıma düşüyor :)) Biraz Nuri Alço filmi tadında oldu sanırım.
Bu kadar yaklaşabilmek bile harika.
Günün tüm yorgunluğunu attığımız Victoria Tower Gardens'dan sakin bir kare. Çimlerde uzun süre oturdum.


Günün kapanışını bir İngiliz klasiği olan fish&chips ve birayla yaptık.

Keyifli,sıcak,güneşli ve güzel bir hafta sonu diliyorum.


5 yorum:

Kalan Son Bulut dedi ki...

Peşpeşe baktığım üç postun sonunda İngiltere'de gezmiş kadar oldum. Sanırım o sincabı bende görsem bir süre peşinden ayrılmzdım.Merak ettiğim hangi makinayla çekiyorsun.

Ayshe Rose dedi ki...

blogunu yeni kesfettim artik takipcinim, ben de beklerim :)

http://stylishtimes.blogspot.com/

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Kalann Son Bulut, benim makinam Nikon D60.Henüz fotoğraf konusunda çok yeni olduğum için bana yetiyor.
Ayshe Rose, teşekkür ederim. Yakın zamanda uğrayacağım.

Followupfashion dedi ki...

Nasıl güzel bu fotoğraflar,o sincap da ne şeker öyle=)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Followupfashion,sincaplar çok ama çok sevimliler.