Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

16 Haziran 2012 Cumartesi

Sapanca'da Bir Gün

    Geçen hafta bugün ilk defa Sapanca'ya gittim. Yıllarca Ankara-İstanbul arası gidip gelirken yanından geçerdim. Ormanlık alanların aralarında ufak tefek evler görüp sahiplerine de bir o kadar kızardım. Yakından görmek, keşfetmek yeni nasip oldu. 


    Sapanca Gölü'nün kıyısında dolaşmak,arkadaşlarla vakit geçirmek,karmaşadan uzaklaşmak ve mis gibi doğada karın doyurmak çok keyifliydi.Hiç bir anı kaçırmamak ise çok önemliydi. Tabelaları bile :))


    Fotoğraflar üzerinde oynasam, renkleri vurgulasam bile böyle harika ve keskin renklere sahip olamazdım.

    Doğa ne kadar özgün ve hayranlık uyandırıcı. Mavinin netliğine,yeşilin tonlarına bakar mısınız?

    Herkese sevimli gelmeyebilir. Fakat o doğallıkta bu kurbağa bile çok tatlıydı. Objektife zıplamadığı ve uslu durup poz verdiği için ayrıca bir teşekkürü hak ediyor.


 Göl o gün biraz hararetliydi. Yatağına sığmamış,taşıyordu.
      Şu köpeğin tatlılığına bakın. Çok seviyorum hayvanları.Sokakta gördüğüm her kedinin köpeğin peşinden  koşuyorum,sonum ne olacak tahmin bile edemiyorum.


 Doğayla iç içe son derece sade,harika bir tesis kurulmuşlar.Ben bayıldım.

Temiz havayı bol bol teneffüs ettim.
Keyifle hamakta sallandık :)  hatta bir de şarkı mırıldandık.

Kuytu köşelere saklanmış gizli güzellikleri keşfettik.

         Enfes yemeklerin öncesinde harika meze ve ara sıcaklarla karnımızı doyurduk. Sıcacık köy ekmeğine bayıldık.



          
               Sapancadan eve dönüş saatimiz yaklaşık gece 2 civarıydı. Oksijen fazlasından olsa gerek hiç yorgun değildim. Eve döndükten sonra fotoğraflara bakacak enerjim hala vardı.

          Benim ki; nacizane bir tavsiye olsun. Hafta sonu burnunuzun dibinde iken Sapanca harika bir alternatif.

13 yorum:

Trendydolap dedi ki...

sapancayı çok severim ben de...
ne güzel bir havası vardır oranın :)

http://trendydolap.blogspot.com

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Trendydolap, bayıldım,bayıldım :))

BÜTÜ dedi ki...

sapanca candır :) pek severim :)
bi ara gitmek gerek özlemişim :) fotoğraflar şahane :)

PINKY FASHION dedi ki...

sapancaya en son gideli 3 sene oluyor. İstanbul'un yakınlarında olmasına rağmen, sanki çook uzaklara gitmişsin izlenimi verdiği için seviyorum;)

United Kingdom Of Fashion dedi ki...

Beautiful pics xx
United Kingdom Of Fashion

:))

Derya dedi ki...

resimler çok güzel bende daha önce bir kere gitmiştim çok güzel bir yer.Yine gidesim geldi:)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

BÜTÜ, kesinlikle haklısın Sapanca can'mış :) Fotoğraf konusunda elimden geleni yapıyorum. Sevmen çok hoş.Teşekkür ederim.

PINKY FASHION, o kadar güzel söyledin ki çok doğru bir tespit. Yakınımızdaki uzak.

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

United Kingdom Of Fashion, Thanks :)))
Derya,Çok teşekkür ederim.Benimde tekrar gidesim var.Ve henüz 2 hafta bile olmadı :)))

Tatlı Kiraz dedi ki...

orada olmak istedim manzara harika
banada beklerim
http://tatlikiraz.blogspot.nl/

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Umarım gidersin, blogunu ziyaret edeceğim.

Beril dedi ki...

Ne kadar güzel fotoğraflar.Hepsini siz mi? çektiniz.Bayıldım ve çok özendim.

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Beril, teşekkür ederim.Tek bir kare hariç evet hepsini ben çektim.

ChunLi Beauty dedi ki...

Sapancayı bende çok severim :) Eşim Sakarya'lı olduğu için arada bir giderken uğrarız çok dinlendirici keyifli bir manzarası var