Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

21 Haziran 2012 Perşembe

♥ ♥ Uyuyan Güzel ♥ ♥

        Mor renge olan sevgim durdurulamaz bir biçimde büyürken, bir yıl önce aldığım ve giymeği unuttuğum ayakkabılarım ne giyeceğim telaşına düştüğüm bir sabah aklıma geldiler.


      Nasıl olmuştu da unutmuştum seni. Halbuki ne de çok sevmiştim. Ayağıma 1 numara büyük olman bile engelleyememişti beni. Zaten ayak numaram buçuklu bile sayılırdı. Nasıl zihnimden silindiyse anımsadığım kadarıyla rengi lilaydı.Olsun mora yakın diye kendimi teselli etmiştim. Kutunun kapağını açtığımda baya bi mor göründüler gözüme. Hal böyle olunca sevincimde ikiye katlanmış oldu.
     Yazın vazgeçilmezi kot şort, beyaz tshirt ikilisini tamamlayan bu güzele kendisiyle uyumlu mor saatimi de takmayı hiç ihmal etmiyorum. O saat nasıl mı? Hemen hatırlatayım,işteeeee burda :)))
    Bir rengi sevmek ve onunla hatırlanmak çok güzelmiş. Özellikle de eşim mor renkli her hangi birşey gördüğünde hemen alır. Masalın en güzel yanı da bu sanırım... 

17 yorum:

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Gidip eve dolabımı kurcalayasım geldi belki benim de köşelerden bi yerden hiç kullanılmamış şeylerim çıkar belli mi olur? (gerçi benim hiç kullanılmamış halde bulduğum şeyler genellikle majyaj, cilt bakımı ve temizlik malzemeleri oluyor ama olsun şansımı denemekte fayda var)
ayakkabılar çok güzelmiş ayrıca, güle güle kullan:)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI, makyaj malzemelerin kaderi bu sanırım.Nasılsa bozulmuştur bunlar diye yılda bir defa soykırım yapıyorum ben. Jack Purcell Converselerini kirlenecek diye giymezsen seneye sende sevinebilirsin.

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

huhu bu blogu nasıl gormemısım ben:) herzaman bende beklerım..bu papılerın cok guzelmıs ama sevgıyle kullannnnnnnn

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Kokosss ;))) kelebek, yorumun sayesinde bende senin blogunu keşfetmiş oldum. Teşekkür ederim bende çok sevdim papilerimi.

Gizem Dalyan dedi ki...

ya benim de var boyle alip alip unuttugum cok sey yillar sonra bir anda cikinca karsina yeni alinmis gibi mutlu oluyorsun ama :)

bana da beklerim: http://the-lizard-queen.blogspot.com/

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Gizem Dalyan,yeni alınmış hatta bedavaymış gibi bir his kaplıyor beni.Blogunu ziyaret edeceğim.

Bc dedi ki...

bu güzellikler nasıl unutulur.. her gün giy=)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Bc, bende anlamadım nasıl unuttuğumu.Bu aralar epey sık giydim.

Followupfashion dedi ki...

Çok şeker ayakkabılar,güle güle giy canım;)

Ebru dedi ki...

Aaaaa bayıldım,ne kadar hoş bir renk.

rebeltakipte dedi ki...

bunlar harika güle güle kullan :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Followupfashion,teşekkür ederim.
Ebru, kesinlikle sen bu işi biliyorsun. Mor güzeldir :))
rebeltakipte,teşekkürler 1 haftada eskitmiş bile olabilirim.

Follow_me dedi ki...

benimde en sevdiğim renk mor.

Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com
http://www.facebook.com/harikadekorasyon

PINKY FASHION dedi ki...

gerçekten çok güzellermiş, dediğin gibi bir kot bir t-shirt yeter;)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Follow_me,mor çok güzel bir renk. Ziyaretine geleceğim.
PINKY FASHION, Yaz üniforması dediğimiz ikili :))

BÜTÜ dedi ki...

ne kadar güzeller :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

BÜTÜ, teşekkür ederim.