Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

10 Temmuz 2012 Salı

♥ ♥ ♥ Anne Eli ♥ ♥ ♥

    Ailemin Ankara'da benim ise İstanbul'da yaşıyor olmamdan dolayı sıklıkla anne baba ziyaretine nail oluyoruz. Bu dönem benim en rahat olduğum zamanlardır. Eve geldiğimde yemek hazır olur, dün yıkanmış çamaşırlar ütülenmiş halde ortadan kalkmıştır,buzluğa yeni sebzeler eklenmiş,bulaşık makinası boşaltılmış ve sürahi her daim su ile doludur...
   
   Tüm bunların yanı sıra eve geldiğimde zile basmak ve kapının açılması harika bir duygu. Dün eve girdiğimde bazanın altı açılmış eşyalar etrafa saçılmış  evin iki odası kullanılmaz hale gelmişti. Kapının kenarından sevimli bir surat ''iyi erken geldin, hadi şunları bi yerleştirelim'' dediğinde tüm yorgunluğunuza rağmen söz dinlemek ise anne sevgisidir.


   Etraf toplanıpta eşyalar yerleştikçe gözünüze çok tanıdık fakat neden pembe kovanın kenarından sarktığını anlamadığınız bir cisim çarpar.Üstelik yan tarafta bulunan o uzun etiketide hala üzerindedir.Hafifçe o cisme doğru yaklaşırsınız ve yok canım,hadi beee ordan.. gibi terbiyeli bir kadına hiçte yakışmayacak largelıktaki bazı sözcükler dudaklarınızdan istemsizce dökülmeye başlar.
Akabinde bu ve buna benzer bir dialog doğar.

 - Anne bu bluzu nerden buldun.
 - Sepetten aldım. (Doğruydu, 1 ay kadar önceydi.İstanbul'a yaz henüz gelmişti ve ben yazlıkları çıkarırken o bluzu yumuşatıcı kokmuyor diye temiz fakat yıkanması gerekenler sepetine eklemiş ve  depo görevi gören ebeveyn banyosuna koymuş(tıkmış da olabilirim)dum.)
 - Hangi sepetten ?
 - Belediye'ye vereceklerim var demiştin ya onların arasından.
 - Ne alakası var anne. Onlar onlar değil ki.... Peki ne yapıyorsun bununla.
 - Camların önünü siliyorum.
 - Anne bula bula Zara bluzumu mu buldun.
 - penyesi iyi su çekiyor.

    Anneler için bluzun rengi,sezonu,fiyatı,markasının hiç bir önemi yoktur. Önemli olan el kadar olmaması ve iyi su çekmesidir. Evdeki microfiber ve cam bezi eski köye yeni adet getirmektir. Ve bir anne için konu temizlik ise gerisi teferruattır. Aslolan anne elidir...Feda olsun benim elma kurduma.

9 yorum:

Demet / Demetoloji dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş bu :) İçimi ısıttı... Hepimizden bir parça... Yüreğine sağlık canım ;)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Demet/Demetoloji, teşekkür ederim Demetcim. Güzel bir anı oldu banada :))

Bolat dedi ki...

Anne candır, derleyen toplayan insanı kollayan insandır :) başımızdan eksik olmasınlar hiç:)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

hahahah harıkasınız:))) annecıgının ellerıne emegıne saglık kıyamam ya ne tatlııı:))

rebeltakipte dedi ki...

kesinlikle anne gibisi yok ama kıyafetler de göz bebeğimiz,temizlik bezi olmasalar iyi olur :))

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Bolat, çok güzel söyledin. Allah tüm anneler uzun ömür versin.

Kokosss ;))) kelebek, bende aynen ellerine sağlık dedim ve turkuaz bezimi kabullendin.Fena değil aslında Zara home bile sayılabilir.

rebeltakipte,sonradan düşününce sepette bıraktığıma göre aslında ben o bluzdan galiba vazgeçmişim ama genede sonu böyle olmasa iyi olucaktı.

Derya dedi ki...

Ne güzel yazmışsın gerçekten Aslolan anne elidir benim annemde aynı annen gibi.Eskiden kızardım ama anne olduktan sonra hiç kızamıyorum

Grace Happy dedi ki...

okuyunca bırden annem gozume geldı valla gecen gun lacoste solan tsortume yaptıklarını gorunce gozumden bır damla yas akmadı degıl :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Derya, annelere kızmak ne mümkün sadece biraz söylenmiş olabilirim. Yorumun için teşekkürler,hoşgeldin.

Grace Happy, anneciğine ''teyze sen ne yaptın, lacoste bu yaa'' demem lazım. Timsah canım tanımadın mı yahu bildiğimiz crocodile. Bende ağlamak istiyorum.