Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

2 Temmuz 2012 Pazartesi

Fotoğraf Makinasından Aksesuar Olur Mu ?

          Yaptım olacak :))
           Başka çarede yok zaten. Uzun süredir aradığım ama bir türlü bulamadığım fotoğraf makinası baskılı t-shirtü geçen hafta Mudo'da buldum.


       Aslında pek tshirtcü biri değilimdir. Tshirtün rahatlığını bu yıl keşfedenlerdenim bile denebilir. Bide şu yakalarını azcık daha geniş tutsalar harika olur. Çok basit bir parçada olsa önemli olan gönlümü fethetmiş olması. Hatta ben de bir çift Louboutin ya da Celine çanta etkisi yaratmış bile olabilir.
       Bazen bir tshirt sizi dünyanın en mutlu insanı yapabilir. Yeter ki gönlünüze hitap edebilsin. Hem o zaman iki tane birden alıyorsunuz. Bir mavi, bir beyaz :)) 
       Tüm bu saydıklarım malesef bir Canon Mark III, hatta Mark II ya da Nikon D800 olmadı D700 etkisi yaratmaya yetmez. O mutluluğu vermez,veremez :(((
Halbuki; yazının en başında ne de mutluydum  :)))

12 yorum:

SvGLove dedi ki...

Tisortlere olan hislerimiz ayniymis. Boyle anlam icerenleri seviyorum, inanilmaz mutluluk veriyor. Ama yakalari genis olsun istiyorum:/
Ama bu Nikon'un kusmez mi, sen Mark'lari D'leri isterken?;)

Rococosh dedi ki...

Olur yavrutom hemde pek güzel olur =)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

SvGLove, Aaaa hiç olur mu? Benim kalbimde ve boynumda hepsine yer var. Yeter ki benimle olsunlar.

Rococoshcum,denedim vallada çok güzel oldular :)))

Trendydolap dedi ki...

bukdr unique bir parçaya arıyor ve buluyor olman enteresan :) işte tam bir fotoğraf tuttunu:) hepimize nasip olsun d800'ler :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Trendydolap, en son Koton'da buna benzer bir parçayı söylene söylene reyonda bırakmıştım. Baskısı güzel fakat o nasıl berbat bi renk,hele kesimi,enteresan bir kol boyu,tam bisiklet yaka boğaza oturuyor çok çok fenaydı.Bu ise basit,sade ve arayışımı sonlandırmaya yetti de arttı bile.

Grace dedi ki...

cok eglencelı bende bakıyım hemen gıdıp :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Grace, ben Bahariye Mudo'dan aldım.Belki yardımım olur.

Gizem Dalyan dedi ki...

trendydolap'a kesinlikle katiliyorum. gule gule kullan. :))

the-lizard-queen.blogspot.com

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Gizem Dalyan,teşekkür ederim bazen şansım epey yaver gider :))

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

olr olur benımde kuzuma aldıgım vardı harıka oluyor

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Kokosss ;))) kelebek, senin kuzunda çok tatlı maşallah.Yakışmıştır eminim. Tıpkı küçük bir adam.

boyaynasiyansimacisi dedi ki...

Olsun, bir loubutin etkisi yaratmis olmasi buyuk haz!

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com