Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

19 Temmuz 2012 Perşembe

Kuruşluk Mutluluk


          Annesi beyaz t-shirt ve şort giydirmiş yollamış işe oğlunu.
Markette poşetleme işine yardım ediyor.
Bütün gün sahip olmadığı ürünleri poşetlere koyup size uzatıyor.
Gönlümüzden kopacak bozukluklara talim...
       Bu sabah çok masum bir erkek çoçuğuyla karşılaştım.
Bozukluklarımdan(!) arındım, saçını okşadım, teşekkür ettim.

3 yorum:

ALIŞVERİŞ DANIŞMANI dedi ki...

Bizimkilerden çok daha mutlu bir çocuk olacağına eminim. Sahip olduklarıyla ve azla yetinmenin hazzı!

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Alışveriş Danışmanı, belki bu yüzdendir sonu gelmez ve bitmek bilmeyen isteklerimiz.

boyaynasiyansimacisi dedi ki...

Cok guzel birsey yapmissin, ben bile huzur buldum suan. Ben de sana tesekkur ederim.

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com