Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

24 Temmuz 2012 Salı

Pikselli Elbise

     Yanımda fotoğraf makinem olmadığında kafamın içinde binlerce fotoğraf birikiyor. Beynim bir nevi hafıza kartı görevi görüyor. Fakat bu hafıza kartı her fotoğraf karesinden sonra kendi kendini biçimlendiriyor ve geriye içi boş bir hafıza kartı  kalıyor.
     Ertelenen fotoğraf kareleri çoğaldıkça çoğalıyor. Fotoğraf makinesiz anlarda göz bebeğimle odaklanma yapıp, göz kapağımı her kırpışımda saniye 3 kare fotoğraf çekebiliyorum. Ama gene de elim boş.

  Böylesi tuhaf bir oyalanma şekli geliştirmiş olmam da tuhafıma gitmiyor değil. İşte mağazada gördüğünüz elbiseye, bluza ve ya ayakkabıya hatta şala ya da şapkaya da böylesi odaklanırsınız. Tüm diğer ürünler odak dışında kalır ve siz gözbebeğinizle oluşturduğunuz o ufak odak noktasının içinde kalan nesneye mikro çekim yapacakmış gibi yaklaşırda yaklaşırsınız.
      
      Elinizde bir askı ve ürün vardır. Geçenlerde tamda böyle bir an yaşadım. Elimde askı,askıda elbise..Gözbebeğimle bir türlü desenleri odaklayamıyorum. Netlik yok karede,çekemiyorum fotoğrafı.
-ulan gözüm mü bozuldu.Lanet meslek sonunda gözümden etti beni kaldırıp atarım ulan ben o bilgisayarı-  diye kendimce başka bir dilde konuşmaya başlamışken bu piksel mi yahu dedim. Küçük ''resim'' kareleri. Fotoğrafı oluşturan yaklaştıkça görüntüsü bozulan kareler.

                          
Fazla uğraşmadım.Önce etiketine baktım(bu önemliydi,beğendiğim herşeyi gözün kapalı almamalıydım,akıllı olmak önemliydi), üzerime denedim  etek boyunun evliliğime zeval getirmeyeğinden emin olduktan sonra eşiminde onay vereceğini hayal ederek kasada ilerledim ve poşet içindeki yeni cicimi taktım koluma koyuldum yola istikamet evim.

Neyseki yeni cicim sorunsuz bir biçimde meclisten geçti. Sonra gene dolapta bir ara aldığım ve acaba bu beni hediye paketi gibi gösterir mi? endişesi taşıdığım ve henüz hiç takmadığım kemerimle tanıştırdım. Sarılıp kaynaştılar. Beraber dışarı çıkasımız var. O da olacak inşallah.

Elbise ve kemer : Mudo

16 yorum:

Grace Happy dedi ki...

pıksel mıksel gercı utulerken benım basım donuyor bı bunları bı de cızgılerı dunyam kararıyor resmen :) ama cok guzel uf uf o kemerle az beyaz tunıkler sıkıstrılmaz :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Grace Happy,kesinilkle haklısın gözlerde hafif kararma ve bulanıklık oluşuyor. Beyaz tunik demişken benim az biraz işim çıktı.Bi bakınayım en iyisi :))

rebeltakipte dedi ki...

elbisenin renklerine bayıldım ne kadar canlı ve renkli,bir fiyonk sever olarak da kemere bayıldım :))

Rococosh dedi ki...

elbise ne harika böyle kemeri de çok sevdim kombin isterim =)

Merve Yıldız MY. Fashion dedi ki...

Ben bu elbiseye bayıldım işte cok cici ve tam yazlık :))

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

rebeltakipte, teşekkürler cıvıl cıvıl olmak gerek yaz mevsimiyle tam uyumlu.

Rococosh, teşekkür ederim ama yerim dar oynayamıyorum. Koca sansürünü aşamıyorum :))

Merve Yıldız MY. Fashion, ben önce askıdaki haline aşık oldum sonra üzerimde saha bir sevdim.Çiçek açmış gibiyim.

wtf? dedi ki...

yaaa çok begendim.. kemer ayrı güzel... elbise yazlık için bambaşka güzel..bu kız mudo yollarına düşer.

PINKY FASHION dedi ki...

elbiseni gerçekten çok beğendim, meclistende geçtiğine göre artık rahatlıkla kombinleyebilirsin;))

BÜTÜ dedi ki...

kemerle birlikte harika olmuş bence çok beğendim :)

SvGLove dedi ki...

Grace'ime katiliyorum sanirim; astigmatim olmasindan oturu bozuk gormeye meyilli oldugum gibi, bas bulanmasi diye uydurma bi hastaligim bile var:D Elbisene uzaktan baktigimda her seyin cok guzel goruneceginden eminim:))
Anlatma tarzindaki sevimlilik icin bi kalp verebilir miyim<3 ;)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

wtf? dün gene aynısından gördüm reyonda bir tane kalmıştı bile :))

PINKY FASHION, ilk olarak evde giyilip misafir bile ağırlandı :))

BÜTÜ, kendi uyduruk kemerindense bencede bu kemerle çok daha güzel oldu. Teşekkür ederim :)))

SvGLove, Bende de ilk aynı etkiyi yaptı ama şimdi alıştım. Mazallah biri üstüme felan çıkarır diye korkuyorum. Kalpleri biriktirdiğim bir kumbaram var,lazım olunca kullanıyorum. Bi tanede senden geldi harika oldu teşekkür ederim.

Duygu Senyurek dedi ki...

Cok guzel :)
Guzel yorumun icin tesekkurler kuzu:) operim

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Duygu Senyürek, teşekkür ederim yorum için bende sana ayrıca teşekkür ederim.

Trendydolap dedi ki...

desenlerini çok beğendim :)

iyi günlerle kullan.

boyaynasiyansimacisi dedi ki...

Kemerin cok hos. Gule gule kullan:)

boyaynasiyansimacisi,blogspot.com

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

hhahahahah cok guldummm goz kıppıp acınca mı:) cok tatlısınnn ama ben buna bayıldımmmmmmmmmmmmmmm