Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

8 Ekim 2012 Pazartesi

-Keyifli Bir Hafta Sonu –



     Sanırım hayatta en çok istediğimiz şeylerden biri güzel geçirebilecek hafta sonları. Bu hafta sonu tam da bu dileğe karşılık geldi. Beraber vakit geçirmekten çok memnun olduğumuz arkadaşlarımızın evine cumartesi kahvaltısına davetliydik.




Cumartesi sabahı soluğu Tuzla’da aldık.Hem İstanbul’un yanı başında hem de bu kadar sakin kaç tane daha ilçe vardır acaba.  Aynı gün Darıca Hayvanat Bahçesi ve Botanik Parkı’nı da ziyaret ettik. Bir sonra ki postum da daha geniş yer vereceğim.
Ben artık ev ziyaretlerine giderken kek,börek,zeytinyağlı götürmeyi bırakım. Bunun yerine sevdiklerime peçete halkası hediye etmeye başladım. Daha önce gittiğim ev ziyaretlerinde mutfağı, yemek takımlarını, masa örtülerini inceliyor ve ev sahibinin renk tercihlerine göre peçete halkaları yapıyorum.



      
   Yapım Aşaması;
2 farklı boy dilediğiniz renkte boncuk.
Her bir halka için 1 metre uzunlukta misina.
Hazır biçimde satılan püskül.


     Fotoğraftaki boncukların renklerine göre yapımın aşamasını tarif etmeye çalışacağım.
Öncelikle misinayı eşit boyda ikiye katlıyoruz. Metal(yuvarlak) boncuklardan 4 tane misinaya geçiriyor ve en son taktığımız boncukta misinanın uçlarını çaprazlıyoruz. Ardından her iki misinaya bir siyah, bir metalik renk bir siyah(3 adet) boncuk takıyoruz ve tek bir metal boncukta gene bu iki ucu çaprazlıyoruz. İstediğiniz genişliğe geldiğinde halkanızı bitirebilirsiniz. İşte bu kadar. Daha ayrıntılı bir şekilde buradaki postum da bu tekniği anlatmıştım.

Sevgili arkadaşım ona yaptığım peçete halkalarını çok beğendi. Bakalım siz nasıl bulacaksınız.


4 yorum:

** ZEL ** dedi ki...

Yemekler,peçetelikler,hepsi de ne kadar güzeller :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

**ZEL**, her harika sofranın arkasında en az sofrası kadar harika bir kadın vardır. Şanslıymışım ki o kişi arkadaşım. Peçetelikleri beğenmene sevindim,teşekkürler.

SWL dedi ki...

süper bir fikir. hem farklı hem kişiye özel ;)
ellerine sağlık

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

SWL,kişiye özel olması en can alıcı nokta. Yüzde kocaman bir gülümseme garantisiyle :)))