Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

15 Kasım 2012 Perşembe

Faruk Yalçın Hayvanlar Alemi ve Botanik Bahçesi


Bu post aslında halen açık ayakkabı giydiğim günlerden.

Havaların sıcacık olduğu güneşin pırıl pırıl parladığı günler geride kaldı.4-5 ay kadar üşüyüp, kat kat giyineceğiz. Güneş ara ara bize enerji vermek için kuytu köşelerden çıkacak. İşte o gelecek günlerde hepimiz soluğu dışarıda alacağız. 

Ben ki güneşle beslenen biriyim ve kış benim için çok çetin geçeceğe benziyor. 
Sıcak yaz günleri yavaş yavaş başka ülkelere doğru yol almışken, ben elimde kalan bol güneşli fotoğraflarla ısınmaya çalışıyorum.





   Darıca'da kocaman bir dünya var. Yaşam alanlarında görme şansımızın oldukça az olduğu,sayısız hayvan var. Aynı zaman da binlerce bitkinin bir arada olduğu devasa bir botanik bahçenin içinde gezmiş olacaksınız. Darıca Hayvanat Bahçesi'nin  web sitesini incelemenizi ve isterseniz bağış yapabileceğinizi hatırlatmak isterim.    
 Cep telefonumuzdan şarkı dinlettiğimiz bu papağan müziği ve dansı çok seviyormuş. İlgisini çekmeyi başarırsanız kafesinin ön tarafına kadar geliyor. Işın Karaca ve Göksel dinletirseniz tepki veriyor..Tecrübeyle sabit :)))







     Timsahlar kış uykusuna başlamışlardı bile.













                             Çok tatlı bir puma yavrusu bile vardı.
     Yemeğini yedikten sonra kendini bir güzel temizleyen yavru puma'nın babası :))








   
         Günü yorgun ama keyifli bitirdiğimizi söylemek mümkün. Flamingoların bile uykusu gelmişti.

9 yorum:

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

darıcaya gıtmıstım yıllar once cok kez ama bayaaaaaa kotuydu son zamanlarda sanırm artık guzellesmıs..her kuzunun gormesı gerenek yer bence:)) sevgıler canım

PINKY FASHION dedi ki...

ben hiç gitmedim ama tahmin ettiğimden daha güzel ve bakımlıymış. flamingo ve kangurular çook tatlııı

Grace Happy dedi ki...

bunlar ne akdar canlı fotograflarmıs bayıldım ben ya ozellıkle ılk resmın renklerıne vuruldum

e-nsisters' blog dedi ki...

Ben çok severim hayvanat bahçesi gezmeyi..Nasıl huzur verir insana..Fotolar harika olmuş!
Takibe aldık seni kaçmaz :)
Sevgiler

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

KoKoŞ KeLeBeK, parkın konseptini çok beğendim.hem türlü türlü bitkiler hem de hayvanlar. Epey beğendim. Çocukken böyle bi parka gitmiş olsam rüyalarımda bile tekrar tekrar görürdüm.

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

PINKY FASHION,kangurunun torbasında yavrusuda vardı. Epey bekledik ama çıkmadı. Ara ara hava almak için torbadan kafasını çıkarıyormuş :) çok sevimli bence

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Grace Happy, biraz renkleri baskın hake getirdim programda fakat yine de az bilgimle pek oynayamadım. Gerçekten çok güzel renklere sahipler.

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

e-nsisters' blog,teşekkür ederim. Ne güzel bir merhaba oldu..hoşgeldin..en kısa sürede blogunu hakkıyla kurcalayacağıma emin olabilirsin :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok güzel biryer =)
banada beklerim.