Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

3 Kasım 2012 Cumartesi

Favori İkilim

Yemek yapmayı da seviyorum ama süslemek-sunmak benim için çok daha keyifli.
Favori ikilim…
Kremalı mantar soslu makarna ve beyaz şarap.






İnternette sınırsız sos tarifine rastlamanız mümkün. Bir süre sabırla okuduktan sonra yeter beeee! dedim ve  kapattım. Kafama göre takıldım. Makarna olarak Pastavilla’nın uzun erişte diye sınıflandırılan paketini kullandım. Normal makarnadan farkı yumurtalı ve daha lezzetli olması.
Sos için; temel üç malzeme yeterli oluyor. Soğan, sarımsak, mantar….piştikten sonra ise ceviz, maydanoz(ve ya fesleğen) ve karabibere ihtiyacınız var. Bu son saydığım üçlüyü en son kullanıyoruz ki beyaz güzel sosumuz kararmasın J


Unutmadan..İhmalkar olmayı sınırsızca yaşadığım küçük ama kıymetli blogum..Sessiz sakin büyümeye devam ediyor. Tüm takipçilerime sevgiler, keyifli hafta sonları.  

4 yorum:

SWL dedi ki...

süper görünüyor canım ellerine sağlık ;)

Grace Happy dedi ki...

benımde favorımdır kendılerı :) dısarıda et tavuk yemeyen bırı olarak ıyıce sıstım sıkolak bısı oldum :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

SWL,teşekkürler.
Grace Happy,dışarda bi'şeyler yemek bazen insana eziyet oluyor. Evlerimizin temizliğinde ve kendi yaptığımız lezzetleri yemenin keyfi bir başka.Gayet fordasın duymayayım bir daha :)

PINKY FASHION dedi ki...

Ne zamandır yemediğimi farkettim ve canım çekti :))