Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

21 Aralık 2012 Cuma

1 TIK 1 MAMA 1 HAFTADA 1000 MAMA


Duyarlılığı arttırmak ve yardımcı olmak sizin elinizde. Hadi bir postta hayvanlar için.



Sokak hayvanları için çok güzel bir kampanya var. Dün tesadüfen tv'de gördüğüm bu kampayayı blogumda duyurmak aklıma geldi. Neden olmasın neden benim gibi düşünen başkalarını bulabilecekken sadece ben beğeneyim ki diye düşündüm.

Yedikule Hayvan Barınağı'nın facebook sayfasını inceleye bilirsiniz.

Kampanya'ya mama sağlayan Pati Market'in facebook sayfasını beğenmeniz yeterli. Hafta'da 1000 beğeni yeterli oluyor.




11 yorum:

magrat dedi ki...

Çok güzel bir post olmuş, keşke bu tarz kampanyalar ile en azından internet üzerinden yardım edebilsek onlara. Arkadaşlarıma da duyuracağım hemen.

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

magrat, ufak farkındalıklar yaratmak elimizde. Duyarlılığın için sana da çok teşekkürler. Birçok bloggerın maillerime duyarsız kaldığını görünce, ''bizden az var'' demeden edemiyorum.

PINKY FASHION dedi ki...

harika bir kampanya! barınaklardaki hayvanlar kadar ormanlara bırakılmış hayvanlara üzülüyorum. Elimden gelse hepsine yardım etmek isterim

jesmi dedi ki...

Ben de bugune kadar duymamistim, senden ogrenmis oldum. Cok tesekkurler paylastigin icin.

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

PINKY FASHION,Hepimizin elinden bi'şeyler geliyor.Desteklediğin için teşekkürler.

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

jesmi, ben de bi tv programında rastladım ve hemen ilgili sitelere ulaştım. Ben ve arkadaşlarım elimizden geleni yaptık sıra şimdi sizlerde. Desteğin için çok çok teşekkürler.

It-Girl dedi ki...

Yeni yıla özel blogumda hediye veriyorum.Gelirsen sevinirim.http://www.catchtheitgirl.com/2013/01/hediye-cekilisi-icin-hemen-bloga.html

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

It-Girl,kesinlikle uğrayacağım.

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

canım keske bunu herkes yapsa..ınsanlar o kadar durasız kı harıka bır post bu :(

Saadet dedi ki...

tıkladım hemen :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

KoKoŞ KeLeBeK, deteğin için çok teşekkürler.
Saadet, harika bir tık yaptın.