Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

24 Ocak 2013 Perşembe

- - - Retro - - -




Annemin ceviz rengi çok güzel ahşap bir çeyiz sandığı var. Çocukken ara ara açardı,ben de hemen biterdim yanında.Beni oyundan vazgeçiren tek şey o sandıktı.Neler yoktu ki...Annemin gençlik yıllarından kalan paçası belinden büyük kiremit rengi İspanyol paça pantolon (denesem içine giremeyeceğimi acı da olsa biliyorum), inci düğmeleri olan krem rengi ipek gömlek,ablamın el işi dersinde yaptığı ilk etamin işi ve örgü işleri,abimin Demirlibahçe spor kulübü forması,benim kot salopetim ve hastanede alınan ayak izim ile doğum kartım,kullanılmamış kumaşlar,nakış iplikleri ile nakış yaparken kullandığı kasnaklar,kullanılmayan anneannemden kalan işlemeli dantelli örtüler...Evlenince benim payıma da anneannemden bir örtü düştü.Kıymetli anlarıma ortak ediyorum kendisini. 




5 yorum:

GlamorousGirl dedi ki...

love this!

http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

kelebekkanadındarenk dedi ki...

Güzel bir anı paylaşmışsın. hepimizin buna benzer sandık hatırası vardır.anlatım farkı bu olsa gerek.ayakkabılarında çok güzel. güle güle kullan.

PINKY FASHION dedi ki...

Ne güzel annen bir çok anıyı barındıran bir sandığa sahipmiş. Benimde annanemin böyle bir sandığı vardı, özellikle el emeği olan şeyleri çok beğeniyorum.

Buarada bloğuma bıraktığın yorum için teşekkür ederim, parmağımdaki parıltıyı farkeden 2kişiden biri sensin ;))

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

ay ne guzelllll yaaaaa...zaten bır tutsak elımızdekılerı atmaktan bahsetmıyorum vermek ayrı..sahane ..canımmm

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

GlamorousGirl, :)
kelebekkanadındarenk,anıların herkese farklı yansıması var. Benden böyle çıkıyor..
PINKY FASHION,o sandığı bir gün ele geçirmeyi ümit ediyorum. az birazdan fazla dikkatliyimdir.Mutluluklar diliyorum.
KoKoŞ KeLeBeK,şimdi attığıma üzüldüğüm bazı şeyler var mesela. atarken bile seçici olmak gerek.