Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

14 Ocak 2013 Pazartesi

.. Yeni Bir Çift Hayal ..

Kışla arası sıkı fıkı olanlardan mısınız? yoksa benim gibi Alpler'de bile mutlu olamayacaklardan mı?


 Çocukken kardan adam yapmaktan,kartopu oynamaktan bile pek hoşlanmazdım. Böylesi  bi uyumsuzluğum kıramadığım bi huysuzluğum var. Kış henüz aramızda iken ben yaz hayalleri kurmaya başladım bile.Geçen hafta baharlık bir babet bile aldım.Sanırım havalar ısınana kadar kendimi böyle oyalayacağım.
Bu da hayallerimin planlarımın yeni parçası. Portakal turuncusu (kış meyvesi ne de olsa) renginden son anda vazgeçip bu lacivert beyaz olanı aldım.

 Bu aralar evde  takılıyoruz.Aşkla bakıyorum,seviyorum. Beyaz sabunlu bezle bile silindi-paklandı.Yaza kadar misafirlerimi karşılarken ayağımda olmaya devam edecek.Yazın ise dolgu topuk olmasınında avantajıyla diğer ayakkabılarımı sollayıp en favori parçam olarak hayatımda ki yerini alacağa benziyor.


8 yorum:

magrat dedi ki...

Çok beğendim gerçekten, hem çok rahat hem çok şık görünüyor, kış konusunda söylediklerinize de kesinlikle katılıyorum :)

sequins from life dedi ki...

Kışla aram bazen iyi bazen çok kötü :/ bebeklerin harikaaaaa çok hoşlar :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

magrat,teşekkürler..baharı ve yazı hiç bi'şeye değişmem..

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

sequins from life,çok teşekkürler..arada bir ilişki daha iyi aslında..soğuk havalar beni çok mutsuz ediyor.yorumun sayensin de blogunla da tanıştım.

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

ooooooo bayıldım ben bunaaa sahaneeee...bende kısı sevmem yaz olsun sabah mıs gını gunesle uyanıyım...bu kıs cok sevımsız:)))) bu aradaa ayakkabılarına bayıkdımmmmm bayıldımmmm...aaaa canım cekılısıme beklerım mutlakaaaa http://www.kelebegingozunden.com/2013/01/hediyeeee-varrrrrrrr.html

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

KoKoŞ KeLeBek,bende görünce bayıldım kendisine..güneş pırıl pırıl parlasa bol bol gezip dolaşsak...Çekiliş için hemen ışınlanıyorum sana.

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok beğendimm bunları çok farklı yaa nasıl ulaşabiliriz acaba :)) güzel günlerde kullanın :)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Teşekkürler..Amerika'dan tasarım ürünler de getiren bir mağaza var. Ben oradan aldım.Diğer ürünleri pek dikkat çekicide değil. Maalesef aynısından bulmak imkansız gibi bişey. Farklı numarası dahi yok. Tek ürün getiriyorlar.Turuncu rengi vardı.Fakat o böyle desenli değildi.Sadece topuk kısmındaki şeffaf bölüm aynıydı.Ben Optimum -Payless'dan aldım.Hafta sonu Cevahir'de de aynı mağazayı gördüm ama var mı bilmiyorum.