Hakkımda

Fotoğrafım
İstanbul, Turkey
Her gün fink attığım internet aleminde benim de bir izim olsun istedim. Sevdiğim,nefret ettiğim,yaptığım,aldığım,izlediğim,dinlediğim,gördüğüm,yediğim,içtiğim,taptığım ne varsa topladım buraya...Ve yavruto@gmail.com' dayım.

29 Mart 2013 Cuma

Kedi Mesajı


Hafta sonundan önce bugün İstanbul'da hava ısındı..
Güneşi parlarken görünce öğle tatilimde yarım saatlik bi yürüyüş yaptım.Bahçenin birinde çimleri kendine yatak yapmış bir kediyle karşılaştım. Öyle mutlu uyuyordu öyle keyfi yerindeydi ki gülümsememek imkansızdı.

Facebook mobil yüklemelerim de epey bi kedi fotoğrafı varmış. Bir kaçını seçip sizi de gülümsetmek istedim. 
  
          papatya desenli yeşil bir yatak. havadar ve rahat olduğu çok belli.



 Kutunun kadrolu uykucusu.  Her sabah bu kutunun üstünde.Aynı zamanda günaydınlaştığım ikinci canlı... kah uyuyor,kah güneşleniyor,kah etrafı izliyor...Aşırı sevimli ve pembe burunlu.


     Kadıköy  sokaklarından bir kare. Fotoğraftaki kediyi bulunuz :) 

                     Bazıları garsondan bile hızlı..Bi de sipariş alabilse :) 

             Bu da sabahın büyük gülümsemesi.Kuş gibi tüneyebilen kedi modeli.

Ben ve sokak kedileri bol güneşli ve sıcak bir hafta sonu dileriz. 

5 yorum:

Deniz dedi ki...

Ne güzel kareler, çok hoş bir post olmuş.

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Deniz, kediler çok tatlı. oldukları fotoğraf karelerini güzel göstermek gibi bir hoşlukları var :)

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

papatya desenlı yatak nasılda guzel bır benzetme cok sevdım:)

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

KoKoŞ KeLeBeK, hem papatyayı çok seviyorum hem de yeşil rengi.kendim düşündüm kendim heveslendim acaba... arayayım en iyisi.

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

ara canım ara umaırm bulursun :))) ozlendın